2025 אקספנג G9
מקצה שדרוגים לאקספנג G9.
2025 אקספנג G9
מקצה שדרוגים לאקספנג G9.

רגע לאחר שחשפה את דגמי 2025 המחודשים של האקספנג G6, אקספנג חושפת בסין את דגמי 2025 המחודשים של האקספנג G9 הגדול והיקר יותר. בניגוד לאקספנג G6 שזכה לעדכון ויזואלי מקיף, במיוחד בחלל תא הנוסעים, העדכון ל-G9 מתמקד בעיקר בדברים הנסתרים מהעין. 

 

מיצובישי אאוטטלנדר 7 מושבים
מיצובישי אאוטטלנדר 7 מושבים

אם אתם מתעקשים, אז הגריל של כונס האוויר הקדמי עוצב מחדש אך כאן פחות או יותר מסתכם העדכון החיצוני.  תא הנוסעים שומר על המראה המוכר כולל לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 נפרד וצמד מסכי "15, כאן נמצא קצת יותר שינויים כמו שבב מתקדם יותר של קוואלקום (8295P) להפעלת המולטימדיה, קישוריות 5G, גלגל הגה חדש, שילובי צבעים חדשים, צמד משטחי טעינה מהירים (50W) במקום אחד, גימורים מעודכנים, ועוד. 

 

2025 אקספנג G9
אקספנג G9.

עדכון משמעותי יותר בוצע ליחידות ההנעה החשמליות של הדגם, פחות עבור ביצועים ויותר עבור שיפור הנצילות, כולל גם שימוש באינוורטר SiC חדש. לדגם ההנעה האחורית יש כעת הספק מרבי של 346 כ"ס ומומנט מרבי של 47.4 קג"מ, זאת לעומת 313 כ"ס ו-43.8 קג"מ בדגם הנוכחי. 

 

דגם הפרפורמנס עם הנעה כפולה מייצר כעת הספק מרבי של 567 כ"ס ומומנט מרבי של 70.8 קג"מ, זאת לעומת 551 כ"ס ו-73.1 קג"מ בדגם הנוכחי. הדגם המחודש מציג שיפור של 3% עד 10% בטווח הנסיעה, בתקן CLTC הסיני האופטימי, בתקן WLTP זה אומר שלדגם הטווח הארוך יש כעת טווח נסיעה של כ-587 ק"מ במקום 570 ק"מ. 

 

2025 אקספנג G9 תא הנוסעים
אקספנג G9.

שדרוג נוסף וחשוב בוצע למתלים ובמיוחד לבולמים האדפטיביים וקפיצי האוויר בדגם, השדורג נועד לשפר את יכולות השיכוך, השליטה על תנועת המרכב ונוחות הנסיעה. אקספנג לא מציינת האם בוצע גם שדרוג לבידוד הרעשים (רוח בעיקר) שכן גם זה תחום בו היה נדרש לבצע שיפור בדגם. 

 

אקספנג ביצעה בנוסף שדרוג מקיף ליכולות של מערכות הנהיגה האוטונומית העושות כעת שימוש נרחב יותר בטכנולוגיית AI, מרבית השינויים האלו פחות רלוונטיים לשוק המקומי שלנו שכן כמו בדגמים אחרים רבים, אנחנו לא זוכים במלוא היכולות האוטונומיות של המערכת (עניין של רגולציה וכו'). 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
טוסון באנר סמארט באנר
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.