הפוקוס ST סטיישן החדשה מציעה את הביצועים של דגם החמש דלתות במרכב שימושי ומשפחתי יותר.
כשלושה חודשים לאחר השהציגה את הפוקוס ST החדשה, פורד חושפת את הגרסה השימושית יותר של גרסת הביצועים הפוקוס המשפחתית - פורד פוקוס ST סטיישן החדשה.
בחזיתה של הפוקוס ST סטיישן החדשה נמצא את אותם מנועים של דגם החמש דלתות האצ'בק: 2.3 טורבו בנזין בהספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של של 42.8 קג״מ בין 3,000-4,000 סל״ד או מנעו 2.0 ליטר טורבו דיזל EcoBlue עם הספק מרבי של 190 כ״ס ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ בין 2,000-3,000 סל״ד.
את מנוע הבנזין ניתן לבחור בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית, עם גז ביניים אוטומטי או בשידוך לתיבת 7 הילוכים אוטו' המצוידת במערכת Adaptive Shift Scheduling המתאימה את אופי פעולת התיבה לסגנון הנהיגה של הנהג. אם הנהג לא רוצה שהתיבה תחליט עבורו, הוא תמיד יוכל לשלוט ידנית על התיבה באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה. דגם הדיזל משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד.
בשלב זה פורד עדיין לא מספקת את נתוני הביצועים של הדגם, אך ניתן לצפות לנתון 0-100 קמ"ש זהה לדגם החמש דלתות, 5.7 שניות, ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש בדגם הבנזין.
כמו דגם החמש דלתות, גם דגם הסטיישן (בנזין) מצויד בדיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית eLSD ובמערכת בקרת שלדה CCD עם בולמים אדפטיביים המנטרת את המתלים, ההיגוי, בלימה וחיישני התאוצה 500 פעמים בשנייה ומתאימה את קשיחות הבולמים בהתאם. הדגם כולל בנוסף הנמכת מרכב של 10 מ"מ. דגם הדיזל כולל כיול פחות אגרסיבי למתלים והוא לא מצויד בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכני אלא רק בדיפרנציאל אלקטרוני .