רנו 4 הייתה אחד מהרכבים האייקוניים של רנו, נולדה בשנת 1961 כתשובה המודרנית יותר לסיטרואן 2CV, רכב פועלים פשוט שמסוגל לנסוע בקלות גם על שבילי עפר ואחד הדברים הייחודיים בו היה שימוש במתלה אחורי מסוג קורת פיתול כאשר הגלגלים מאחור לא היו האחד מול השני כך שלדגם היה בסיס גלגלים שונה בין צד ימין לצד שמאל, ב-5 מ"מ בלבד, וזה אפשר לדגם מתלה אחורי נפרד להגדלת טווח התנועה של כל גלגל. רנו 4 גם הייתה מכונית ההנעה הראשונה של רנו.
30 שנה לאחר שהופסק הייצור של רנו 4, רנו מציגה כעת את הקונספט 4Ever Trophy שהוא פרשנות מודרנית לרנו 4, סוג של רטרו, ודגם שנפגוש בעתיד הקרוב כקרוסאובר עירוני חשמלי חדש לרנו. כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, רנו לא מתכננת עוד קרוסאובר עירוני מפונפן כמו הקפצ'ור אלא כזה בעל מראה קשוח של רכב שטח שכמו רנו 4 המקורית, יאפשר נהיגת שבילים ללא חשש, גם בזכות מרווח גחון נאה של 20 ס"מ.
לקונספט אורך של 4,160 מ"מ, רוחב של 1,950 מ"מ, גובה של 1,900 מ"מ - רק בגלל התוספות על הגג, ובסיס גלגלים של 2,570 מ"מ. למעט מידות האורך ובסיס הגלגלים, אל תצפו מדגם הייצור להציג מידות חריגות שכאלו. גרסת הייצור של הקונספט תתבסס על פלטפורמת CMF-BEV שהיא הגרסה להנעה חשמלית של פלטפורמת CMF של רנו-ניסאן.
אל גרסת הייצור של רנו 4Ever רנו תצרף גרסת רטרו חשמלית לרנו 5, המכונית שהייתה הסופרמיני הראשונה והמצליחה של רנו והדגם אותו רנו החליפה בקליאו.