פורשה מציגה את ה-GT3 החדשה עם 475 כ"ס והיגוי לארבעת הגלגלים, אך לראשונה ללא תיבה ידנית.

2013 פורשה 911 GT3 החדשה

פורשה הציגה בז'נבה את ה-911 GT3 החדשה, שהיא למעשה 911 למסלול אך מבלי לוותר על כל הפינוקים שגרסאות ה-911 הרגילות מציעות, בניגוד לגרסאות ה-RS הקיצוניות יותר הנעדרות אבזור פינוק ומיועדות בעיקר לסופי שבוע במסלול.

 

שני חידושים עיקריים מוצגים ב-GT3 החדשה. הראשון הוא היגוי לכל ארבעת הגלגלים והשני, הוא שלראשונה הדגם לא יוצע כלל לא עם תיבה ידנית, זאת למרות שעבור ה-911 החדשה (991), פורשה פיתחה במיוחד תיבת 7 הילוכים ידנית.

 

ה-GT3, שהיא הגרסה האטמוספרית החזקה ביותר מבין דגמי ה-911, עושה שימוש במנוע ה-3.8 ליטר של הקררה S, אך כאן ההספק עומד על 475 כ"ס ב-8,250 סל"ד (לעומת 400 כ"ס בקררה S ו-40 כ”ס יותר מה-GT3 הקודמת) ומומנט מרבי העומד על 44.8 קג"מ ב-6,250 סל"ד.

 

עם תיבת PDK, זה מספיק לדגם להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.5 שניות בלבד (0.6 שניות פחות מהדגם היוצא) ולהגיע למהירות מרבית של 315 קמ"ש.

 

 

ה-GT3 נבדלת מהקאררה הרגילה, בצד העיצוב, בפגוש קדמי קרבי יותר למראה בתוספת של שני כונסי אוויר ובכנס אחורית קבועה מקרבון. בצד המכני, המתלים הסירו ממשקלם כ-7 ק"ג לעומת ה-911 הרגילה בכדי להקטין את המשקל הבלתי נתמך. בנוסף הדגם מצויד כסטנדרט במערכת המתלים האדפטיבית (PASM) ומערכת בקרת המומנט עם נעילת דיפרנציאל (PTV Plus).

 

כאמור, אחד החידושים העיקריים בדגם זו מערכת היגוי לכל הגלגלים המפנה את הגלגלים מאחור הפוך לכיוון הגלגלים מלפנים עד למהירויות של 50 קמ"ש ומעל ל-80 קמ"ש במקביל לגלגלים מלפנים.

 

2014-porsche-991-gt312
2014-porsche-991-gt312
2014-porsche-991-gt322
2014-porsche-991-gt322
2014-porsche-991-gt332
2014-porsche-991-gt332
2014-porsche-991-gt342
2014-porsche-991-gt342
2014-porsche-991-gt352
2014-porsche-991-gt352
2014-porsche-991-gt362
2014-porsche-991-gt362
2014-porsche-991-gt372
2014-porsche-991-gt372
2014-porsche-991-gt382
2014-porsche-991-gt382
2014-porsche-991-gt392
2014-porsche-991-gt392

תגיות: פורשה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.