דגמי 2018 של המוסטאנג זוכים לתיבת 10 הילוכים אוטו', כמה שינויים עיצוביים, תא נוסעים איכותי וטכנולוגי יותר ומנועים משודרגים. דגם ה- V6 יוצא מההיצע.
פורד מעניקה לדור השישי של המוסטאנג, אותו היא הציגה לפני כשנתיים וחצי, מתיחת פנים הכוללת עדכון עיצובי, תוספת של תיבת 10 הילוכים אוטו', שדרוג טכנולוגי כולל ומנועים משופרים.
עם מתיחת הפנים לדגם, פורד מוציאה מההיצע את מנוע ה- 3.7 ליטר V6 כך שדמי 2018 של המוסטאנג ישווקו עם מנוע 2.3 טורבו אקובוסט או 5.0 ליטר V8 אטמוספרי. שני המנועים הנותרים זכו למספר שיפורים אך פורד לא חושפת עדיין את נתוני המנועים המשודרגים.
תיבת השישה הילוכים הידנית של דגם ה-V8 שודרגה ושני המנועים מחליפים את תיבת השישה הילוכים אוטו' בתיבת ה-10 הילוכים האוטו' החדשה של פורד. לפי פורד התיבה החדשה מציעה העברות הילוכים חלקות ומהירות יותר, ביצועים טובים יותר, צריכת דלק חסכונית יותר וכן שלושה מצבי כיול לבחירת הנהג.
בכל גרסאות הדגם פורד שדרגה את הבולמים ואת עיגוני המתלה האחורי לשלדה וכן התקינה מוטות מייצבים חדשים. לראשונה וכאופציה, פורד מציעה עם הדגם מערכת בולמים אדפטיביים MagneRide.
וויזואלית, דגמי 2018 של המוסטאג זוכים לפנסי חזית בעיצוב מעודכן, לעיצוב חדש וספורטיבי יותר לפגוש הקדמי כולל גריל רחב ובולט יותר, פיסול מחדש של מכסה המנוע הנמוך כעת ב-20 מ"מ לעומת הדגם היוצא. מאחור אנחנו מוצעים עדכון קל לפנים ולפגוש ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים מסכמים את מתיחת הפנים החיצונית לדגם.
בתא הנוסעים, פורד מציעה כאופציה לוח מחוונים וירטואלי "12 הכולל שלושה מצבי תצוגה לבחירת הנהג, רגיל, ספורט ומסלול. בנוסף לכך פורד שדרגה את הגימור והחומרים בתא הנוסעים ומעדכנה את אבזור הבטיחות בדגם באמצעות תוספת של מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ועוד.