מספר חודשים לאחר שחשפה את האניאק iV, הקרוסאובר החשמלי הראשון של סקודה המקביל לפולקסווגן ID.4, סקודה מציגה את האניאק iV SPORTLINE כגרסה קצת ספורטיבית יותר לדגם וקדימון מסוים לקראת הצגתה של גרסת הביצועים המלאה, אניאק iV RS שתוצג בהמשך השנה.
סקודה אניאק iv ספורט ליין מצויד במתלים בכיול ספורטיבי יותר עם הנמכת מרכב קלה וחישוקי גלגלים בקוטר של "20 עד "21 בעיצוב ייחודי לדגם. מעבר לכך נמצא עיצוב קצת ספורטיבי יותר לפגוש הקדמי, גימור בשחור מבריק למסגרת הגריל הקדמי, מסגרת החלונות, הדיפיוזר האחורי ומסילות הגג, סמלי "Sport Line" על הכנף הקדמית, פסי חיכוך בצבע המרכב במקום בשחור, פגוש אחורי ספורטיבי, חלונות כהים גם מלפנים ותאורה ראשית LED Matrix עם 24 יחידות תאורה נפרדות בכל פנס כסטנדרט. בשורה התחתונה, למעט הנמכת המרכב ועיצוב חישוקי הגלגלים, זה עיצוב זהה למהדורת ההשקה של הדגם.
בתא הנוסעים נוכל למצוא גימור קרבון לאורך הדלתות והדשבורד, מושיב ספורט בריפוד עור משולב בבד מיקרופייבר מיוחד ( Suedia microfibre - סינטטי מחומרים ממוחזרים), את גלגל ההגה הספורטיבי של סקודה עם שלושה חישורים במקום שניים, תקרה כהה ועוד. מעבר לכך נמצא את כל מה שפגשנו באניאק iV כולל לוח מחוונים דיגיטלי קטן בגודל של "5.3, מערכת מולטימדיה ענקית עם מסך מגע "13, תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה ועוד.
רוכשי האניאק iV ספורטליין יוכלו לבחור מבין שלוש יחידות הנעה חשמליות: אניאק SPORTLINE iV 60 הבסיסי עם מנוע אחרי בהספק של 180 כ"ס, מומנט מרבי של 31.6 קג"מ וסוללה בקיבולת נטו של 58kWh, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות ולטווח נסיעה של כ-400 ק"מ. מעל דגם זה נמצא את דגם אניאק SPORTLINE iV 80 עם מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס, מומנט מרבי של 31.6 קג"מ וסוללה בקיבולת נטו של 77kWh, כאן זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות ולטווח נסיעה של כ-520 ק"מ.
האניאק SPORTLINE iV 80x מצויד במנוע חשמלי קדמי בנוסף לאחורי המאפשר הנעה כפולה. לדגם הספק כולל העומד על 262 כ"ס והמומנט המרבי על 43.3 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.9 שניות ולטווח נסיעה של כ-500 ק"מ. יש לציין שמאז ההשקה סקודה עדכנה את טווח הנסיעה של הדגם עם תוספת ממוצעת של כ-10 ק"מ לטווח לעומת הנתונים שהוצגו לראשונה (הנתונים עדיין לא סופיים).