מזראטי גראן קבריו החדשה 2024
מזראטי גראן קבריו החדשה.
מזראטי גראן קבריו החדשה 2024
מזראטי גראן קבריו החדשה.

סמלת, יבואנית מזראטי בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של מזראטי גראן קבריו 2024 החדשה, גרסת הקבריולט של הגראן טוריסמו החדשה שהושקה בישראל לפני כחצי שנה. המכונית המרהיבה הזו תשווק במחיר לא לכל כיס של החל מ-2,050,000 ₪ ובכל מקרה זה רק מחיר הבסיס שכן כל יחידה נבנית בהתאם לבחירה האישית של הלקוח בכל הקשור לחומרים, שילובי צבעים, תוספות וכו'. 

 

פרסומת eurodrive
פרסומת eurodrive

בשלב זה הגראן קבריו החדשה תשווק בגרסת טרופאו (Trofeo) הבכירה עם מנוע ה--3.0 ליטר V6 טווין-טורבו של החברה אשר פתוח במקור עבור מכונית העל MC20. בגרסת הטרופאו המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 550 כ"ס ומומנט מרבי של 66.3 קג"מ ובעזרת תיבת 8 הילוכים אוטומטית, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית ומערכת הנעה כפולה, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות ולמהירות מרבית של 316 קמ"ש. 

 

2024 מזראטי גראן קבריו החדשה
מזראטי גראן קבריו החדשה.

סגירה/פתיחה של  גג האריג הרך של הדגם נעשית בזמן של 14 שניות בלבד וניתן לעשות זאת גם בזמן נסיעה עד למהירות של 50 קמ"ש. כדי שתוכלו לפתוח את הגג גם בימים צוננים יותר, המושבים מצוידים במחממי צוואר ומערכת בקרת האקלים בעלת תפוקה גבוהה יותר המשנה את פעולתה בהתאם למצב הגג. 

 

מזראטי גראן קבריו החדשה תא הנוסעים
מזראטי גראן קבריו החדשה.

מעבר לחוויית הגג הנפתח, ותוספת של 100 ק"ג של מנגנון הגג וחיזוקי השלדה, זו כמובן מכונית זהה לגרסת הקופה עם תא נוסעים איכותי במיוחד הכולל מערכת שמע מבית SF בעלת 12 רמקולים, מסך מולטימדיה ראשי בגודל "12.3, מסך נוחות בגודל "8.8 לשליטה במערכת המיזוג, תאורה ראשית, תאורת האווירה ועוד, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3 לצד מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות. 

 

כמו דגם הקופה, גם הגראן קבריו נשענת על חישוקי "20 מלפנים ו-"21 מאחור, קפיצי אוויר ובולמים אדפטיביים. 

תגיות: מזראטי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.