911 קאררה T היא גרסת קצה ל-911 קאררה קופה הבסיסית ונועדה לספק חווית נהיגה טהורה מבלי לשלם על ה-GT3 הקיצונית.
פורשה מחייה את הקונספט של "פחות זה יותר" אשר עמד בבסיסה שלה-911 T המקורית בשנת 1968 ומציגה את ה-911 קאררה T החדשה עם בסיס אותו עקרון: משקל מופחת, יחסי העברה נמוכים יותר בגיר הידני, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני מאחור ועוד, הכל לטובת חווית נהיגה טהורה יותר. אם תרצו, ה-911 קאררה T החדשה היא סוג של 911 GT3 “לעניים".
הקאררה T מבוססת על ה-911 קאררה הבסיסית ומצוידת באותו מנוע 3.0 ליטר טורבו עם 370 כ"ס ונבדלת ממנה בהפחתת משקל של 20 ק"ג, גם באמצעות הסרה של אבזור כגון מולטימדיה או כפתורים על גלגל ההגה, ובתוספת של מערכו שלא מוצעות הם ה-911 הבסיסית כגון מערכת בקרת השלדה PASM, עם הנמכת מרכב של 20 מ"מ, יחסי העברה קצרים יותר בתיבת ה-7 הילוכים הידנית ועוד. בנוסף וכאופציה, רוכשי הדגם יוכלו לבחור במערכת ההיגוי לכל הגלגלים אשר הוצגה עם ה-GT3 החדשה, גם זו מערכת שלא מוצעת ה-911 קאררה.
לטובת הפחתת המשקל, שלושת החלונות האחוריים הוחלפו ביחידות קלות יותר והגימור בדלתות כולל רצועת בד במקום ידית "כבדה" לפתיחת הדלתות. בנוסף, פורשה הסירה חלק מחומרי הבידוד בדגם וכן את המושבים האחוריים ומערכת המולטימדיה (PCM) – את שני הרכיבים האחרונים ניתן להתקין בחזרה ללא כל תוספת מצד הלקוח. כל הפעולות האלו הפחיתו את משקל הדגם לכדי 1,425 ק"ג, 20 ק"ג פחות מ-911 קאררה רגילה המאובזרת בצורה דומה.
מנוע השישה צילינדרים טורבו השטוח בנפח של 3.0 ליטר המותקן מאחור מייצר הספק מרבי של 370 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ בטווח של 1,750 עד 5,000 סל"ד. בזכות יחסי העברה קצרים יותר בתיבה הידנית, הדגם מסוגל להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.5 שניות, 0.1 שניות מהיר יותר מה-911 קאררה קופה, או 0-200 קמ"ש בזמן של 15.1 שניות. רוכשי הדגם יוכלו לבחור גם בתיבת ה-PDK של פורשה וזו מקצרת את נתון התאוצה ל-4.2 שניות או 14.5 שניות ל-200 קמ"ש. המהירות המרבית ב-911 T עומדת על 290 קמ"ש.
מחירה של ה-911 קאררה T יעמוד בגרמניה על 107,533 אירו, כ-10,000 אירו יותר מה-911 קאררה קופה הרגילה.