למבורגיני חושפת את הקונספט לנדזאדור (Lanzador) המספק לנו הצצה למה שיהיה בעוד כחמש שנים הרכב החשמלי המלא הראשון של למבורגיני. כן, רק בשנת 2028 למבורגיני מתכננת להשיק את הרכב החשמלי הראשון שלה וכפי שאתם יכולים לראות מדובר בסוג של הכלאה בין קרוסאובר לרכב קופה.
יש עוד לא מעט זמן עד ליום בו למבורגיני תשיק את הדגם, כך ששום דבר לא חקוק בסלע וזו כנראה גם הסיבה שבשלב זה החברה מציינת רק נתון כללי אחד על יחידת ההנעה של הדגם, שילוב של שני מנועים חשמליים בהספק כולל של "מעל ל-1MW", כלומר מעל ל-1360 כ"ס. במקום שני מנועים נפרדים מאחור לטובת שליטה מלאה ונפרדת במומנט העובר לכל גלגל, בלמבורגיני בחרו במקום להתקין מנוע אחד המעביר את הכוח אל הגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל נשלט אלקטרונית.
בלמבורגיני רואים במעבר להנעה חשמלית הזדמנות ולא מכשול, עם מערכת הנעה המאפשרת שליטה מלאה יותר באמצעות תוכנה היא תוכל להציע ללקוחות שליטה רחבה יותר על האופי הדינאמי של הרכב. זה כולל בנוסף גם שימוש נרחב יותר באווירודינמיקה אקטיבית שכן מעבר לשינויים בכוח ההצמדה, כאן לזרימת האוויר השפעה מכרעת גם על קירור הסוללה, דבר הגורר שינויים בטווח הנסיעה והביצועים שהסוללה מסוגלת לספק בעומס ממושך.
בכל הקשור לסוללה שבדגם, למבורגיני מציינת כי הדגם יעשה שימוש "בדור הבא של סוללות" וזו כנראה הסיבה העיקרית שהחברה תשיק את הדגם רק בשנת 2028. כמותג שהוא חלק מקבוצת פולקסווגן, זה טווח הזמן בו הקבוצה אמורה להציג סוללות מצב מוצק.
למבורגיני מציינת כי נושא הקיימות בדגם זכה לתשומת לב רבה וזה כולל שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים, צמר מרינו, עור שנצבע בחומרים טבעיים, קרבון בתהליך ייצור ידידותי יותר לסביבה ועוד.
כאשר יצרן כמו למבורגיני חושף דגם כל כך הרבה זמן לפני תחילת הייצור, זה אומר שהוא פשוט מעוניין לקבל חוות מוקדמת של לקוחות המותג, אך אם למבורגיני רוצה את חוות הדעת הטובה ביותר, כל מי שהיא צריכה לעשות זה לקפוץ לשכנה ממרנלו המשווקת רכב בתצורה דומה (רק לא חשמלי) ולגלות כי זמן ההמתנה כיום לפרארי פרוסנגווה כבר עומד על מעל לשנתיים כך שהשוק בהחלט צמא לרכבים בתצורת מרכב של 2+2.