למבורגיני חושפת את האורוס SE, גרסת פלאג-אין לקרוסאובר הראשון של למבורגיני המשלבת את מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו של הדגם בהספק של 620 כ"ס יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 192 כ"ס, המשולב בתיבת השמונה הילוכים של הדגם, וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 25.9kWh.
השילוב הזה יוצר יחידת הנעה בהספק כולל של 800 כ"ס ומומנט מרבי של 96.6 קג"מ המאפשרת לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות, 0-200 קמ"ש של 11.2 שניות ומהירות מרבית של 312 קמ"ש. לעומת האורוס S, המצויד באותו מנוע V8 אך בהספק של 666 כ"ס, האורוס SE מהיר יותר ב-0.1 שניות ו-1.3 שניות, בהתאמה. האורוס פרפורמנטה, שגם לו 666 כ"ס אך מגוון שדרוגים נוספים, נתון 0-100 קמ"ש מהיר יותר של 3.3 שניות אך נתון 0-200 קמ"ש קצת איטי יותר של 11.5 שניות.
הסוללה הגדולה יחסית שבדגם (25.9kWh) מאפשר לאורוס SE טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש. יחידת ההנעה ההיברידית הזו דומה מאוד ליחידת ההנעה של פורשה קאיין טורבו E-Hybrid אך שם הדגם מסתפק בהספק כולל של 739 כ"ס ובנתון 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות. אותה סוללה, דרך אגב, מספיקה בקאיין לטווח גדול יותר של 74 ק"מ.
יחידת ההנעה ההיברידית חזקה מאוד אך גם כבדה למדי ואם המשקל היבש של האורוס S עומד על 2,197 ק"ג המשקל של האורוס SE כבר עומד על 2,504 ק"ג בשל תוספת המנוע החשמלי והסוללה הגדולה יחסית.
האורוס SE זכה לדיפרנציאל אחורי נשלט אלקטרונית (e-LSD) לעומת מכאני בשאר גרסאות הדגם, לצלחות בלימה קרמיות גדולות יותר מאחור (410 מ"מ) שכן תוספת הסוללה הכבדה מאחור מאפשר להגדיל את כוח הבלימה מאחור (איזון כוח בלימה) ולכיול ייחודי למוטות המייצבים האקטיביים ומתלי האוויר. לצד זה נמצא עיצוב קצת שונה לחלקי מרכב שונים, כמו מכסה המנוע והגריל הקדמי לדוגמה, כדי להגדיל את כוח ההצמדה ב-35% ושיפור זרימת האוויר למערכת קירור המנוע והבלימה.
למבורגיני אורוס SE, המוצג כשנה וחצי לאחר שלמבורגיני הציגה את דגמי האורוס S המחודשים, זכה למספר עדכונים אותם נפגוש בהמשך בשאר גרסאות האורוס וזה כולל את את מערכת המולטימדיה החדשה של למבורגיני עם מסך מגע מרכזי בגודל של "12.3 לעומת "10.1, עיצוב מעודכן לדשבורד והקונסולה בין המושבים כולל החלפה של חלק מכפתורי המגע בכפתורים פיזיים, עיצוב מעודכן לפתחי המיזוג ועוד. בנוסף נמצא גם עיצוב חדש לפנסים הראשיים, בטכנולוגיית לד-מטרקיס כסטנדרט.