לינק אנד קו 02
לינק אנד קו 02 - קרוסאובר קופה חשמלי במחיר תחרותי במיוחד.
לינק אנד קו 02
לינק אנד קו 02 - קרוסאובר קופה חשמלי במחיר תחרותי במיוחד.

חברת "מאיר", יבואנית הונדה, וולוו ולינק אנד קו, מודיעה על תחילת השיווק של לינק אנד קו 02, הקרוסאובר קופה החשמלי הראשון של Lynk&Co החולק מכלולים רבים עם זיקר X, סמארט #1 ועוד. לינק אנד קו 02 ישווק בישראל עם הנעה אחורית 272 כ"ס, סוללה המאפשרת טווח נסיעה של עד 465 ק"מ, בשתי רמות גימור ובמחירים תחרותיים במיוחד של החל מ-169,900 ₪, זול יותר בכ-15,000 שקל מזיקר X המקביל. 

 

ויזואלית, לינק אנד קו 02 הוא במידה רבה גרסת קופה סקסית יותר לזיקר X ולמרות עיצוב הקופה, הפגוש הקדמי השונה, חתימת התאורה הקדמית השונה במעט, לא תתקשו לזהות את המקור. זה המקום להזכיר כי לינק אנד קו היא זו שתרמה לזיקר את שפת העיצוב וגם את הדגם הראשון של המותג (זיקר 001), כיום לינק אנד קו לוקחת בחזרה את שפת העיצוב הזו וזיקר בחרה לעצמה שפת עיצוב חדשה, אותה פגשנו לאחרונה בזיקר 007 או בזיקר 7X. 

 

2025 לינק אנד קו 02
לינק אנד קו 02.

הדמיון לזיקר X הוא לא רק בעיצוב שכן עם אורך של 4,460 מ"מ, רוחב של 1,845 מ"מ, גובה של 1,573 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,755 מ"מ, לשני הדגמים מידות זהות עם הבדלים זניחים של מ"מ לפה או לשם. נפח תא המטען בדגם עומד על 350 ליטרים או 440 ליטרים אם מחשיבים את החלל הנסתר ברצפת התא ויש עוד תא מטען קדמי בנפח סמלי של 15 ליטר. לינק אנד קו 02 מבוסס על פלטפורמת SEA הייעודית להנעה חשמלית, זו הפלטפורמה המשרתת כמעט את כל הדגמים החשמליים של קבוצת ג'ילי (בגרסאות שונות) וכמובן שגם את זיקר X, וולוו EX30, סמארט #1 ועוד.

 

בניגוד לדגמים המקבילים מבית זיקר או סמארט המשווקים גם בגרסת הנעה כפולה, לינק אנד קו 02 ישווק בשלב זה רק עם הנעה חשמלית אחורית וזו אותה יחידת הנעה של זיקר X או סמארט #1: מנוע חשמלי בהספק מרבי של 272 כ"ס ומומנט של 35.0 קג"מ יחד עם סוללת NMC בקיבולת של 66kWh, שילוב המאפשר לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.5 שניות וטווח נסיעה של 465 ק"מ ברמת הגימור Halo או 435 ק"מ ברמת הגימור Pro. הסיבה להפרש בטווח היא שרמת הגימור Halo הבכירה יותר מצוידת בצמיגים מדגם שונה עם התנגדות נמוכה יותר לגלגול ובתריס קדמי אקטיבי המפחית את מקדם הגרר במהירויות גבוהות. 

 

2025 לינק אנד קו 02
לינק אנד קו 02.

הדגם מצויד במטען פנימי תלת פאזי המאפשר טעינה ביתית בהספק של עד 11kW כך שטעינה מלאה 0-100% אורכת כ-7.5 שעות. טעינה מהירה DC מתבצעת בהספק של עד 150kW כך שטעינה של 10-80% אורכת כ-30 דקות. הסוללה מאפשרת חיבור V2L המאפשר הפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק של עד 3.3kW.

 

לעומת העיצוב החיצוני, חלל תא הנוסעים זכה לנגיעות עיצוב ייחודיות לו כך שהוא שונה מספיק מזה של הזיקר X ולא תרגישו שזה אותו הרכב רק עם סמל שונה. מול הנהג נמצא את גלגל ההגה החדש של לינק אנד קו ומאוחריו נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "10.2, במרכז הדשבורד מותקן מסך מגע גדול "15.4 המופעל ע"י שבב של קוואלקום ובעדכון OTA קרוב (Q2 2025) יזכה להרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. הדגם מצויד בקישוריות 5G המאפשרת עדכוני OTA וכן חיבור לחנות אפליקציות ייעודית.

 

לינק אנד קו 02 תא הנוסעים
לינק אנד קו 02.

לינק אנד קו 02 ישווק כאמור בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית Pro כוללת, בין היתר: חישוקי "19, חיישני חניה קדמיים ואחוריים ומצלמת 360 מעלות היקפית, חיישני תאורה וגשם, תאורת LED מלאה, מפתח חכם, הנעה בלחיצה על דוושת הבלם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור (על קורות B המרכזיות), תפעול קולי מזהה נהג או נוסע קדמי, מערכת שמע עם 8 רמקולים, שקע USB ייעודי למצלמת דרך, אחסון מדיה בנפח 128GB, ריפודי עור סינתטי, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום וזכרונות, חלון גג פרנומי עם כיסוי, דלת תא מטען חשמלית ועוד. רמת הגימור הבכירה Halo מוסיפה לרשימה מערכת שמע מבית Harmon Kardon עם 14 רמקולים, תאורת אווירה ב-18 צבעים ומשטח טעינה אלחוטי כפול.

 

לינק אנד קו 02 החשמלי
לינק אנד קו 02.

בתחום הבטיחות, לינק אנד קו 02 מצויד בבלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת ערנות נהג, מערכת יציאה בטוחה, זיהוי תמרורים, 7 כריות אוויר ועוד. רמת הגימור Halo מוסיפה ניטור תנועה חוצה מלפנים, סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון התחמקות ממכשול ומעבר נתיב אוטונומי בעת הפעלת האיתות (כאשר בקרת השיוט האדפטיבית פעילה). לינק אנד קו 02 מפרט טכני מלא להורדה.

 

לינק אנד קו 02 מחירון:

  • לינק אנד קו 02 Pro -מחיר 169,900 ₪
  • לינק אנד קו 02 Halo - מחיר 176,900 ₪

אחריות: 5 שנים או 150,000 ק״מ לרכב ו-8 שנים או 200,000 ק״מ לסוללה, המוקדם מביניהם. מרווח טיפולים: 40,000 ק"מ או שנתיים (הראשון מבניהם).

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 34

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.