לינק אנד קו (Lynk & Co) אמנם החלה לאחרונה להציג גם דגמים חשמליים, כמו ה- לינק אנד קו 02 שהושק לאחרונה בישראל או מכונית הסאלון החשמלית לינק אנד קו Z10, אך עבור הקרוסאובר החדש של החברה, לינק אנד קו 900 E-MP, שיהווה את ספינת הדגל של המותג החברה בחרה בשלב זה לשווק את הדגם עם הנעה היברידית פלאג-אין, תצורת הנעה שהיא פופולרית מאוד בשוק הסיני ובכל מקרה, לאור העבודה שהדגם מבוסס על פלטפורמה שהיא לפני הכל ייעודית להנעה חשמלית, זו רק עניין של החלטה אם החברה תרצה בהמשך להשיק גרסה חשמלית מלאה לדגם.
כיאה לספינת דגל, לקרוסאובר לנק אנד קו 900 מידות ענק עם אורך של 5240 מ"מ, רוחב של 1999 מ"מ, גובה של 1810 מ"מ ובסיס גלגלים של 3160 מ"מ, כל זה מבטיח מרווח משובח לשישה נוסעים וגם נשאר המון מקום למטען מאחורי השורה השלישית. לינק אנד קו 900 מבוסס על פלטפורמת SPA Evo שהיא גרסה של פלטפורמת SPA2 המשמשת את דגמי וולוו החדשים כמו וולוו EX90. מכיוון שהבסיס של הפלטפורמה הוא הנעה חשמלית, זה אומר שהסוללה מותקנת ברצפת השלדה כך שכמו ברכבים חשמליים מתקבלת רצפה שטוחה לחלוטין בחלל תא הנוסעים ואין השפעה על נפח תא המטען, במקום של הדגם מדובר בנפח של מעל ל-300 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש.
לינק אנד קו 900 ישווק עם שלוש יחידות הנעה היברידיות: 2.0 ליטר טורבו עם שלוש מנועים חשמליים, 165 כ"ס מלפנים ושני מנועי 215 כ"ס כך שלמערכת זו הספק משולב של 845 כ"ס; 2.0 טורבו עם שני מנועים חשמליים, 165 כ"ס מלפנים ו-310 כ"ס מאחור כך שלמערכת זו הספק משולב של 725 כ"ס ומערכת המבוססת על מנוע 1.5 טורבו ושני מנועים חשמליים, 215 כ"ס מלפנים ו-310 כ"ס מאחור כך שלמערכת זו הספק משולב של 710 כ"ס. בכל הקשור לביצועים, לינק אנק קו מציינת כי אנחנו יכולים לצפות לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש בגזרת ה-4.0 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש.
כמו מרבית דגמי הפלאג-אין מסין, מנוע הבנזין משמש כאן בעיקר כגנרטור לטעינת הסוללה אך הוא עדיין יכול להתחבר אל הגלגלים הקדמיים, באמצעות מצמד, החל ממהירות נסיעה בינעירונית. מה עם קיבולת הסוללה? בשלב זה לינק אנק קו לא חושפת את נתוני הסוללה או הטווח החשמלי מה שלינק אנד קו לא חושפת בשלב זה.
כיאה לרכב פרימיום, לינק אנד קו 900 נשען על בולמים אדפטיביים וקפיצי אוויר עם שני תאים ובנוסף לכך הדגם מצויד במערכת היגוי אחורית המאפשרת את הטיית הגלגלים מאחור ב-10 מעלות.
חלל תא הנוסעים מציע מקום מרווח לעד שישה נוסעים כאשר גם המושבים בשורה השלישית כוללים כיוון חשמלי ומתא המטען (או מסך המולטימדיה) ניתן לקפל חשמלית את שתי שורות המושבים מאחור. הנוסעים בשורות מאחור ייהנו ממסך שליטה, מקרר משקאות ומסך "30 6K המתקפל לתקרה הכולל הזרמת מדיה, קריוקי ועד. מסך בגודל זהה הותקן גם על הדשבורד עם אזור תצוגה לנהג ולנוסע, לרשות הנהג לוח מחוונים "12 צר המציג רק את המידע החיוני אותו משלימה מערכת תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה. על איכות השמע ברכב אחראית מערכת שמע מבית harman kardon עם לא פחות מ-31 רמקולים. המושבים בשורה השנייה והשלישית נעים על מסילה באורך של 550 מ"מ או 125 מ"מ, בהתאמה.