טויוטה חושפת רשמית את הלנד קרוזר פראדו החדש (לנד קרוזר 150) עם עדכון לעיצוב החיצוני ותא נוסעים משודרג ויוקרתי יותר.
כארבע שנים לאחר שהוצג לראשונה ומספר ימים לאחר שנחפשנו אל הדגם המחודש, טויוטה חושפת היום (יום ב') רשמית את הלנד קרוזר פראדו החדש לשנת 2014 לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים לדגם הכוללת בעיקרה עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג תא הנוסעים בתחום הגימור והאבזור ועדכון למתלים ולמערכת ההנעה.
עיקר השינוי החיצוני בלנד קרוזר החדש/מחודש (בדגם החמש או השלוש דלתות) נמצא בחזית הדגם עם פגוש קדמי חדש, עיצוב חדש לפנסי החזית הכוללים כעת תאורת LED ליום וגריל כרום 5 צלעות (במקום 6 צלעות) מעודכן ובולט מבעבר. מאחור, טויוטה עיצבה מחדש את הפנסים ואת מסגרת לוחית הרישוי על דלת תא המטען. העדכון החיצוני הוסיף לדגם 20 מ"מ לאורך, אך לא שינה את זוויות הגישה/נטישה של הדגם.
בתא הנוסעים השינוי מתרכז בקונסולה המרכזית שחודשה במעט בעיצובה וכל יחד עם חידוש כל כפתורי השליטה על המערכות השונות, צמצום מספר הכפתורים ושיפור הנדסת האנוש. מערך כפתורי השליטה על מערכת ההנעה הכפולה חודש לחלוטין וכפתורי השליטה על מערכת השמע עברו לחלקה העליון של הקונסולה המרכזית, מעל מסך המגע החדש מסוג טויוטה טאצ' II. בדומה לזה המשרת את הקורולה החדשה וכולל פונקציית שיקוף המכשיר הסלולרי, כניסת USB, דיבורית BT ועוד.
בנוסף, טויטה חידשה את עיצוב לוח המחוונים (אופטיטרון) והוסיפה מסך צבעוני חדש למחשב הרכב בגודל "4. גם הגימור בתא הנוסעים שודרג עם תוספת של גימור דמוי עץ בדלתות, על גלגל ההגה בדשבורד וכן כימור כרום סביב לפתחי המיזוג והכפתורים השונים ברכב. טויוטה מציינת שהיא שדרגה את השורה השנייה והשלישית והכניסה לשורה השלישית קלה יותר בדגם המחודש. סך כל השינויים בתא הנוסעים מעניקים ללנד קרוזר תחושה מעודנת ויוקרתית יותר לעומת הדגם הנוכחי.
בתחום המנועים, הלנד קרוזר 2014 יוצע עם אותם מנועים של הדגם הנוכחי וכמו בדגם הנוכחי, הם ישודכו לתיבת 5 הילוכים אוטו' או 6 הילוכים ידנית. מנוע הבנזין של הדגם בנפח 4.0 ליטר V6 עם 282 כ"ס ו-39.2 קג"מ, מספק ביצועים של 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. מנוע הדיזל המוכר המוכר יותר בשוק הישראלי, מנוע 3.0 ליטר טורבו דיזל עם 190 כ"ס ו-42.8 קג"מ המספק ביצועים של 11.0 שניות 0-100 קמ"ש (10.2 ש' בדגם השלוש דלתות) ומהירות מרבית של 175 קמ"ש. צריכת הדלק עם מנוע הדיזל זהה לזו של הדגם הנוכחי: 12.3 ק"מ לליטר בדגם החמש דלתות ו-12.7 ק"מ לליטר בדגם השלוש דלתות.
בצד המכני, טויוטה עדכנה את המתלים בכל הגרסאות ובמיוחד באלו המצוידים במערכת KDSS (שליטה על המוטות המייצבים). לדגם נוספה אופציה למערכת מתלים אדפטיבית (AVS) המאפשרת בחירה בין שלושה מצבים: נוחות, רגיל וספורט. גרסאות המצוידות במערכת AVS מגיעות עם בולמי אוויר אחוריים הנשלטים אלקטרונית ומאפשרים איזון אוטו' של החלק האחורי ללא קשר למשקל הנוסעים או המטען.
גם בתחום הבטיחות, טויוטה שדרגה את הלנד קרוזר החדש (בהתאם לרמת הגימור) עם מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים, מערכת בקרת יציבות נגרר, מערכת התראה על עצמים באזורים מתים ומערכת התראה על עצמים חוצים/מתקרבים מאחור.
לנד קרוזר פראודו 2014:
לנד קרוזר פראדו 2009: