יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה ישראל, מודיעה היום (ד') על השקת הטנדר היילקס GR SPORT, מהדורה מוגבלת וייחודי של הטנדר הפופולרי של טויוטה. ההשראה לדגם הגיעה מדגמי טויוטה המשתתפים במרוץ ראלי דקר הקשוח ולכן ההיילקס GR SPORT הוא לא רק עיצוב קרבי לדגם אלא גם הרבה תוכן לשיפור יכולות השטח ונהיגת שבילים מהירה.
טויוטה היילקס GR SPORT מצויד באותו מנוע 2.8 ליטר טורבו דיזל המוכר לנו מהגרסאות הבכירות יותר של הדגם, המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 208 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ והוא משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה 4X4 עם תיבת הפחתה High/Low. זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 10.7 שניות, מהירות מרבית של 170 קמ"ש ולדגם צריכת דלק משולבת של 10.1 ק"מ לליטר.
הדגם זכה לבולמים/קפיצים שונים כולל הגבהת מרכב שהגדילה את מרווח הגחון ל-323 מ"מ לעומת 310 מ"מ בדגמים הרגילים. בנוסף מפסק הסרנים מלפנים ומאחור הורחב משמעותית כך שהוא עומד על 167.5 ס"מ מלפנים ו-170.5 ס"מ מאחור - תוספת נכבדה של 13.5 ס"מ מלפנים ו-15.5 ס"מ מאחור. הבולמים בדגם הם מסוג מונו-טיוב כמו ברכבי מרוץ לשטח - אלו האחוריים בצבע אדום בולט. - וגם מערכת הבלימה של הדגם זכתה לשדרוג מקיף כולל צלחות בלימה גדולות יותר.
העיצוב החיצוני זכה למנה גדושה של שדרוגים המעניקים לדגם מראה ספורטיבי יותר, האווירה הזו ממשיכה אל חלל תא הנוסעים עם מושבי ספורט, גימורי קרבון, דוושות מתחת, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, חגורות בטיחות בצבע אדום ועוד.
הדגם ישווק ברמת גימור גבוהה הכוללת, בין היתר: חישוקי "17 עם צמיגי שטח, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה ראשית LED, מולטימדיה "8, מצלמת 360 מעלות, מפתח חכם, בלימה אוטונומית, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. 2023 טויוטה היילקס - מפרט טכני מלא להורדה.