לנצ'יה תחשוף בחודש הבא, במסגרת תערוכת ז'נבה, את האפסילון 2024 החדשה, דור רביעי למכונית העירונית של החברה המגיע לאחר כ-13 שנה ארוכות מאז שהוצג הדור השלישי של הדגם. האפסילון החדשה היא המכונית המסמלת את התחייה מחדש של מותג לנצ'יה תחת קבוצת סטלנטיס, למרות שעם תוכנית צנועה לשלושה דגמים בלבד עד לשנת 2028 אין ספק שגם בקבוצת סטלנטיס לא ממש בטוחים בעתיד של המותג.
התמונות של האפסילון החדשה, אשר נתפסו בזמן צילומי סרטון תדמית לדגם, מציגות עיצוב דינאמי בהשראת שפת העיצוב החדשה של לנצ'יה אשר הוצגה אשתקד עם הקונספט לנצ'יה Pura HPE. האפסילון היוצאת הייתה מכונית עירונית הגדולה רק במעט מקיה פיקנטו, זו החדשה תהיה סופרמיני מהשורה שכן היא מבוססת על המכלולים של פיג'ו 208.
כאמור, האפסילון החדשה מבוססת על המכלולים של פיג'ו 208 וזכה כולל שימוש באותה פלטפורמת CMP/eCMP וכמו ה-208 המחודשת שהוצגה לאחרונה, ניתן לצפות כי גם האפסילון תשווק בגרסה חשמלית מלאה עם 156 כ"ס וטווח נסיעה של כ-400 ק"מ יחד עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו החדש של פיג'ו הנעזר במערכת חשמלית 48V ומשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים ייעודית להנעה היברידית. דרך אגב, האפסילון תהיה המכונית היחידה של לנצ'יה עם מנוע בעירה פנימית, שאר הדגמים שיוצגו בהמשך - האורליה והדלתא - יהיו חשמליים בלבד.
השיווק של האפסילון הנוכחית הופסק כבר לפני מספר שנים, למעט בשוק הבית האיטלקי שם הדגם משווק עד היום בזכות ביקושים גבוהים ובכל השנים האחרונות זה היה הדגם הנמכר ביותר בסגמנט המיני/סופרמיני באיטליה. הסיבה העיקרית להצלחה של הדגם הוא המחיר שכן זה אחד הדגמים הזולים ביותר שניתן לרכוש באיטליה במחירים של החל מ-10,900 אירו, זאת כאשר מחיר הבסיס של קיה פיקנטו באיטליה עומד על החל מ-14,500 אירו.
זו כנראה השאלה הגדולה ביותר לגבי סיכויי ההצלחה של הדגם שכן כסופרמיני פרימיום המחיר של האפסילון החדשה צפוי להיות יותר מכפול משל זו הנוכחית, בגזרת ה-25,000 אירו בדומה לאחת המתחרות העיקריות, אודי A1.