לנצ'יה חוזרת לעשות שימוש בצירוף HF - High-Fidelity, צירוף אשר שודך למכוניות הביצועים המיוחדות של לנצ'יה אי שם החל משנות השישים של המאה הקודמת, באין אם אלו היו מכוניות הראלי המהוללות של לנ'ציה כגון הדלתא HF אינטגרלה, או גרסאות הביצועים של הדגם לציבור הרחב.
להבדיל אלף אלפי הבדלות מאותם דגמי HF רועשים ומופלאים, גם לנצ'יה אפסילון החדשה והחשמלית תזכה לגרסת ביצועים שתישא את לוגו HF אשר זכה לעיצוב חדש וכמו בזה המקורי, גם כאן נמצא את הפיל המדלג שאף אחד לא באמת יודע מדוע הוא שם, סברה אחת טוענת כי מדובר בסמל להצלחה, ניצחון ועוצמה בתרבות המזרח והסברה השנייה היא שסמל הפיל הוא רעיון של הבן של מייסד לנצ'יה (אז יו"ר החברה) שטען כי הפעיל אולי לא ספידוע כחיה זריזה או מהירה אך ברגע שפיל רץ, אך אחד לא יכול לעצור אותו.
לעומת הלנצ'יה אפסילון הרגילה, לא מערכת הנעה חשמלית בהספק מרבי של 156 כ"ס, הלנצ'יה אפסילון HF תצויד במערכת הנעה חשמלית בהספק מרבי של 240 כ"ס המאפשרת לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.6 שניות, זאת לעומת 8.2 שניות בדגם הרגיל.
מעבר לעיצוב ספורטיבי ודינאמי יותר, האפסילון HF תזכה לכיול שונה למתלים, כולל הנמכת מרכב, מפסק סרנים רחב יותר מלפנים ומאחור, מערכת בלימה משודרגת ועוד, כך שמדובר בדגם בעל תוכן ספורטיבי ולא רק עיצוב ומנוע חזק.