2022 קיה נירו פלאג-אין החדש
קיה נירו פלאג-אין החדש.
2022 קיה נירו פלאג-אין החדש
קיה נירו פלאג-אין החדש.

הנירו של קיה הוא אחד מהרכבים המיוחדים והיחידים המשווקים עם מבחר של שלוש טכנולוגיות הנעה שונות, המבחר הזה, לצד כמובן תכונות נוספות של הדגם, הוא מה שאפשר לדגם להפוך ללהיט מכירות בישראל ובמספר רב של מדינות בשוק האירופי. לצד הגרסה ההיברידית החדשה של הנירו והגרסה החשמלית החדשה עליה סיפרנו לכם אמש, קיה משווקת את הנירו החדש גם בגרסת פלאג-אין וגם היא זכתה למגוון שיפורים ושדרוגים.

 

כמו בגרסה ההיברידית הרגילה של הנירו החדש מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין מתבססת על מנוע 1.6 ליטר GDi חדש מסדרת מנועי סמארט-סטרים עם יחס דחיסה גבוה יותר ונצילות גבוהה יותר, אך כעת משודך אליו מנוע חשמלי חזק יותר מבעבר בהספק של 83 כ"ס כך שההספק המשולב עומד על 183 כ"ס והמומנט המרבי המשולב על 27 קג"מ. עם יחידת ההנעה הזו לנירו PHEV נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.6 שניות ומהירות מרבית של 168 קמ"ש, זאת לעומת 10.8 שניות ו-172 קמ"ש בדגם הפלאג-אין הנוכחי.

 

נירו 2022 החדש
טווח חשמלי של 60 קילומטר.

לצד יחידת ההנעה החזקה יותר יש גם סוללה חדשה (ליתיום-יון פולימר) בקיבלות גדולה יותר של 11.1kWh במקום 8.9kWh בדגם הנוכחי וזה מאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של עד 65 ק"מ (עם חישוקי "16) לעומת 49 ק"מ בדגם הנוכחי. לראשונה בדגמי ה- PHEV של החברה, קיה הוסיפה לסוללה מערכת חימום קלה שתאפשר להגדיל את טווח הנסיעה בימים קרים במיוחד או ליתר דיוק לצמצם את הירידה בטווח הנסיעה החשמלי עקב טמפרטורה נמוכה.  

 

טעינה של הסוללה אפשרית רק באמצעות מטען AC איטי בהספק של עד 3.3kW ודורשת המתנה של 3 שעות ו-10 דקות לטעינה של 20 עד 100 אחוז.

 

את כל שאר הפרטים על הנירו החדש תוכלו לקרוא בקישור, יש לציין כי לדגם הפלאג-אין יש את תא המטען הקטן ביותר מבין כל גרסאות ההנעה השונות, רק 348 ליטר לעומת 451 ליטר בדגם ההיברידי ו-475 ליטר בדגם החשמלי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.