לאחר שחשפה בינואר השנה את העיצוב החיצוני של זיקר 007 GT (זיקר 7GT באירופה), זיקר חושפת כעת את תא הנוסעים של מכונית הסטיישן החשמלית שלה המכוונת בעיקר לשוק האירופי חובב הסטיישנים.
למרות שזיקר 007 סדאן הוצגה רק לפני "5 דקות", זיקר 007 GT זוכה לתא נוסעים מעודכן השונה במקצת מזה של גרסת הסדאן. העיצוב הבסיסי נותר זהה, כולל לוח מחוונים "13 אובלי ומולטימדיה "15 גדולה במרכז, אך לצד זה דגם GT זכה לגלגל ההגה החדש של זיקר שנלקח ישירות מהזיקר 7X (אותו נפגוש בקרוב בישראל) עם יותר כפתורים פיזיים והקונסולה המרכזית עוצבה מחדש עם תוספת של מערך כפתורים פיזיים המחליפים את כפתורי המגע שהיו בתחתית טבור ההגה, צמד משטחי טעינה ומחזיקי כוסות פתוחים ללא כיסוי. שינוי נוסף לו זכה הדגם הוא סכמת צביעה שונה לריפודי המושבים מלפנים ומאחור.

כיאה לסטיישן פרימיום המושבים מאחור מחולקים בצורה של 40/20/40 כאשר שני המושבים הקיצוניים כוללים חימום ואם הם דומים לאלו שסגרת הסדאן אז הם כוללים גם כיוון חשמלי מוגבל להטייה של המשענת וכיוון לבסיס המושב.
לזיקר 007 GT אורך של 4,864 מ"מ, רוחב של 1,900 מ"מ, גובה של 1,460 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,928 מ"מ, כך שלמעט המרכב השונה היא זהה בגודלה לדגם הסדאן.

בתחום ההנעה אין הפתעות וזיקר 007 GT מצוידת באותן יחידות הנעה של דגם הסדאן בארכיטקטורת 800V. דגם הבסיס משלב הנעה אחורית בהספק מרבי של 422 כ"ס יחד עם סוללת LFP מתקדמת בקיבולת של 75kWh המאפשרת טווח נסיעה של כ-550 ק"מ ואת דגם זה ניתן לקבל גם עם סוללת NMC בקיבולת של 100kWh המגדילה את טווח הנסיעה לכ-660 ק"מ.

את דגם ההנעה הכפולה, בהספק משולב של 646 כ"ס, ניתן לקבל עם אותן סוללות אך כאן טווח הנסיעה יורד ל-500 ק"מ או 600 ק"מ בהתאמה. בדגם הסדאן לגרסה זו נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות או 3.4 שניות בהתאם לסוללה המותקנת בדגם. דגם הסדאן משווק בנוסף בגרסת ביצועים בהספק משולב זמני המאפשר להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.84 שניות.