הונדה CR-V החדש 2018
הונדה CR-V החדש מגיע לאירופה עם שבעה מושבים, מנוע 1.5 טורבו והנעה היברידית.
הונדה CR-V החדש 2018
הונדה CR-V החדש מגיע לאירופה עם שבעה מושבים, מנוע 1.5 טורבו והנעה היברידית.

2018 הונדה CR-V החדש יוצע עם אופציה לשבעה מושבים, הוא גדול איכותי ומרווח יותר מהדגם היוצא והוא יוצע לראשונה גם מנוע 1.5 טורבו ומערכת הנעה היברידית עם שני מנועים חשמליים.

 

כשנה וחצי לאחר שהוצג בגרסתו לשוק האמריקאי, הונדה חושפת את ה- CR-V החדש בגרסתו לשוק האירופאי (והשוק המקומי שלנו כמובן) עם אופציה ל-7 מושבים, תא נוסעים איכותי ומרווח יותר לנוסעים, מנוע 1.5 ליטר טורבו ומערכת הנעה היברידית. CV-R החדש צפוי לנוחת בישראל במהלך המחצית השנייה של 2018, תחילה עם מנוע 1.5 טורבו ובמהלך 2019 עם הנעה היברידית.



CR-V החדש לשוק האירופאי זהה כמובן, וויזואלית לפחות, לגרסה האמריקאית אותה פגשנו בעבר, הסיבה העיקרית לעיכוב בהשקת הדגם באירופה הוא הצורך במערכת הנעה היברידית, שהופכת יותר ויותר משמעותית באירופה, שכן בניגוד לדגם היוצא שהוצע עם מנועי דיזל עבור השוק האירופאי, הדגם החדש לא יוצע עם אופציה כזו.

 

2018 הונדה CR-V החדש
תא נוסעים איכותי ומרווח יותר עם אופציה ל-7 מושבים.



מנוע ה-1.5 ליטר טורבו, עם הספק מרבי צפוי של 190 כ"ס, הוא אותו מנוע מוכר מהסיוויק וגם כאן הוא משודך לתיבת הילוכים ידנית או CVT רציפה עם אופציה להנעה כפולה ברוב רמות הגימור. מערכת ההנעה ההיברידית שבדגם (i-MMD) משלבת בין מנוע 2.0 ליטר i-VTEC אטמוספרי הפועל במחזור אטקינסון היעיל, לבין שני מנועים חשמליים. מערכת ההנעה ההיברידית לא עושה שימוש בתיבת הילוכים אלא עושה שימוש בתיבת העברה עם יחס אחד קבוע. לרשות הנהג ארבעה מצבי הנעה לבחירה: חשמלי מלא, היברידי או שימוש מלא במנוע הבנזין וכן מצב אוטומטי. הונדה עדיין לא חושפת נתונים טכניים על מערכות ההנעה שבדגם.



הונדה CR-V החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה והוא גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא עם תוספת של 34 מ"מ לאורך ו-40 מ"מ לרוחב וכאמור, הדגם יוצע לראשונה עם אופציה ל-7 מושבים מה שיהפוך את הדגם לאטרקטיבי יותר מול דגמים כגון ניסאן אקס-טרייל, סקודה קודיאק ועוד. מידות הדגם: 4.59 מטר אורך, 1.85 מטר רוחב, 1.68 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.66 מטר.

 

הדגם יצויד במערכת הבטיחות המתקדמת של הונדה (Honda Sensing) כסטנדרט, זו כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ניטור שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, היגוי אקטיבי להימנעות מתאונה ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.