הונדה CR-V הוא הרבה דברים, מרווח, נוח, נינוח ועוד, אך אף אחד לא יזכיר את הדגם בהקשר ספורטיבי, לפחות לא עד עתה עם חשיפתו של הונדה CR-V Hybrid Racer. אז הונדה אמנם עושה שימוש בשם המוכר CR-V וגם שאלה מספר אלמנטים עיצוביים שנלקחו מה- CR-V החדש, אז פה נגמר הדמיון שכן הונדה CR-V Hybrid Racer זו חיה שונה לחלוטין מהיסוד.
הונדה CR-V Hybrid Racer הוא למעשה תצוגת תכלית של הונדה לקראת עונת 2024 של מרוצי סדרת NTT INDYCAR, אז הסדרה תעבור לעשות שימוש בהנעה היברידית וכספק העיקרי של מנועים עבור הסדרה הזו, לצד שברולט, הונדה מספקת לנו הצצה אל מערכת ההנעה ההיברידית שתשרת חלק מהרכבים המתחרים.
לפני שנעבור למערכת ההנעה ההיברידית, נזכיר כי כיום הרכבים של הונדה המתחרים בסדרת NTT INDYCAR מצוידים במנוע 2.2 ליטר V6 טווין-טורבו בהספקים של 550-750 כ"ס.
מערכת ההנעה ההיברידית שבדגם היא דומה יותר למוכר לנו מרכבי פורמולה 1, כלומר החלק החשמלי במערכת ההנעה נועד לספק בוסט רגעי לצורך עקיפה או ליציאה מהירה יותר מהסיבוב. הבסיס למערכת הוא אותו מנוע 2.2 ליטר V6 טווין-טורבו ועם הסיוע החשמלי מתקבל הספק מרבי של 800 כ"ס, אך עד להכנסת יחידת ההנעה הזו לתחרות, המנוע יזכה לתוספת של 200 סמ"ק בהתאם לתקנות החדשות של הסדרה כך שההספק המרבי יהיה גבוה יותר.
מנוע הבנזין לא פועל על דלק מרוצים עם אתנול (E85) כפי שהרכבים בסדרה מתודלקים כיום אלא עושה שימוש בדלק סנטטי ממקורות מתחדשים. שלא כמו מערכת היברידית ברכבים רגילים, כאן לא תמצאו סוללה כבדה אלא קבל-על קל משקל שמסוגל להיטען או לפרוק את המטען בזרמים גבוהים בהרבה לעומת סוללה.
העיצוב החיצוני נלקח מה- CR-V החדש אך מתחת למעטפת הזו מדובר ברכב מרוץ לכל דבר ועניין המבוסס על מסבך צינורות פלדה (כרומולי), מתלים ובולמים מעולם המרוצים, מערכת בלימה של ברמבו, תיבת 6 הילוכים ידנית XTRAC, חלקי הנעה בלתי נתמכים מקרבון ועוד.