הג'נסיס G70 היא המתחרה של מותג היוקרה של יונדאי לאודי A4, ב.מ.וו סדרה 3 ועוד.
ג'נסיס, חטיבת היוקרה של יונדאי, חושפת את ה-G70, מכונית סדאן יוקרתית המיועדת להתחרות בדגמים כגון ב.מ.וו סדרה 3, אודי A4 ועוד. הג'נסיס G70 מצטרפת אל ספינת הדגל G90 ואל מכונית הסלאון G80 כאשר עד שנת 2020 נפגוש עוד 3 דגמים נוספים למותג, כולל גרסת קופה ל-G70 וכן שני רכבי פנאי כמתחרים ל-X5 ול-X3.
בחזיתה של הג'נסיס G70, עבור השוק הקוריאני לפחות, נוכל לפגוש שלושה מנועים, שני מנועי בנזין ומנוע דיזל אחד – כולם מוכרים לנו מהסטינגר GT של קיה. מנוע הבנזין הבכיר בדגם הוא מנוע 3.3 ליטר V6 טווין טורבו עם הספק מרבי של 365 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 52 קג"מ המתקבל בין 1,300-4,500 סל"ד. מנוע הבנזין השני הוא מנוע 2.0 ליטר טורבו עם הספק מרבי של 255 כ"ס ומומנט מרבי של 36 קג"מ.
מנוע הדיזל בדגם הוא מנוע 2.2 ליטר בהספק מרבי של 201 כ"ס ומומנט מרבי של 44.8 קג"מ. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים, הנעה כפולה AWD תוצע כאופציה.
בגרסת הספורט של ה- G70, מנוע ה-V6 מסוגל להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 4.7 שניות, נתון זהה לאודי S4. בצד הדינאמי, הדגם מצויד בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, מערכת ניהול מומנט בגלגלים (ניהוג וקטורי) ומערכת בקרת יציאה מהמקום.
הג'נסיס G70 מבוססת על אותה פלטפורמה שהוצגה עם קיה סטינגר GT ולדגם מידות של 4,685 מ"מ אורך, 1,850 מ"מ רוחב, 1,400 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,835 מ"מ. אלו מידות המציבות את ה-G70 בלב ליבו של הסגמנט בו היא מתחרה.
בעוד העיצוב החיצוני הכוחני הוא המשך ישיר לשפת העיצוב העדכנית של שאר דגמי ג'נסיס, תא הנוסעים של הדגם מציג קפיצת מדרגה של ממש עבור המותג, לא עוד "יונדאי יוקרתית מאוד" אלא שפת עיצוב עצמאית, מוצלחת למדי יש להודות, ושימוש בחומרים וכפתורים שיוצרו במיוחד עבור המותג (גם אם עדיין פה ושם ניתן לזהות כפתורים מהמחסן של יונדאי).
בתא הנוסעים נוכל למצוא מולטימדיה "8 עם תמיכה באפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, תפעול קולי, משטח טעינה אלחוטית למשכירים סלולריים ועוד, יחד עם מערכת שמע של לקסיקון עם 15 רמקולים ושימוש נרחב בעור ואלומיניום מוברש ברחבי תא הנוסעים. בנוסף, הדגם מצויד במערכת ה"יציבה חכמה" אשר הוצגה עם G90. כאשר הנהג מכניס את נתוני הפיזיים למערכת, היא מתאימה אוטומטית את כיוון המושבים, גלגל ההגה, מראות הצד והתצוגה העילית בהתאמה אופטימלית למידותיו של הנהג. מערכת התפעול הקולי בדגם (בשוק הקורואני בלבד בשלב זה) מבוססת ענן על בסיס טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Kakao הקוריאנית (המפעילה אפליקציית צ'אט פופולרית במיוחד בדרום קוריאה).
הדגם מצויד במגוון רחב של מערכת בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית עם נהיגה סמי אוטונומית בכבישים מהירים או פקקי תנועה, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.