ב.מ.וו חושפת את ה-X3 המחודש לשנת 2014 עם עדכון מתבקש לחזית הדגם, יחד עם מנועים חסכוניים יותר.
ב.מ.וו חושפת את ה-X3 החדש/מחודש לשנת 2014 לאחר מתיחת פנים שביצעה בדור השני של הדגם, ארבע שנים לאחר שהוצג לראשונה. מתיחת הפנים ל-X3 כוללת עדכון קל אך מתבקש לחזית הדגם, שדרוג האבזור וקבלתם של מנועים חסכוניים יותר.
חיצונית, ב.מ.וו העניקה ל-X3 חזית חדשה בהתאם לקו העיצוב העדכני של החברה. השינוי בחזית כולל עיצוב חדש ומוצלח מבעבר לפנסי החזית - אופציה לתאורת LED - המשתלבים בהרמוניה עם שאר עיצוב הדגם (שלא כמו הפנסים המוזרים בעבר), גריל הכליות עודכן במסגרת כרום בולטת, תאורת מאותתים נוספה למראות הצד והפגושים מלפנים ומאחור זכו לעיצוב עדכני. סך השינויים, בכל הקשור במראה, הופכים סוף סוף את ה-X3 לבייבי X5 החדש.
ב.מ.וו משתמשת בהשקתו המחודשת של ה-X3 בכדי להציג את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו דיזל ( TwinPower ) החדש של החברה שיוצע בשני הספקים: 150 כ"ס בדגם sDrive18d עם הנעה אחורית, תיבת 6 הילוכים ידנית וצריכת דלק של 21.3 ק"מ לליטר ו-190 כ"ס (במקום 184 כ"ס בעבר) ו-40.8 קג"מ בדגם xDrive20d עם הנעה כפולה, תיבת 8 הילוכים אוטו' וצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר. המנוע החדש עומד בתקן אירו 6 והוא חסכוני בכ-7.5% מהמנוע המוחלף.
דגם ה-X3 המחודש יוצע עם 4 מנועי טורבו דיזל ושלושה מנועי טורבו בנזין בהספקים של 150-313 כ"ס כאשר הדגם הבכיר והיקר בהיצע הוא xDrive35d עם מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל TwinPower המייצר הספק מרבי של 303 כ"ס ומומנט מרבי של 64.3 קג"מ, מה שמספיק ל-5.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 244 קמ"ש.
בתא הנוסעים, ה-X3 המחודש זוכה לשדרוג כולל של הגימור יחד עם שימוש נרחב בגימור כרום, הקונסולה המרכזית עודכנה במערך שליטה חדש לבקרת האקלים ובמחזיקי כוסות חדשים. הגה מצופה עור מוצע מעתה כסטנדרט. ה-X3 מתעדכן במערכת iDrive החדשה עם משטח המגע במרכז חוגת השליטה. מערכות עזר ובטיחות רבות נוספו כאופציה או כסטנדרט כגון מערכת חניה אוטו', תצוגה עילית צבעונית, מעבר אוטו' בין אורות נמוכים לגבוהים ועוד.
למעט תוספת של מילימטר בודד לאורך, מידות הדגם לא השתנו: 4,657 מ"מ אורך, 2,089 מ"מ רוחב, 1,678 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,810 מ"מ. תא המטען מציע נפח של 550 ליטר עד 1,600 ליטר עם קיפול המושבים.