2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
ב.מ.וו סדרה 7 החדשה.
2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
ב.מ.וו סדרה 7 החדשה.

סדרה 7 החדשה נוחתת בישראל עם עיצוב חדש ודרמטי, דגם היברידי 745e חדש ומשופר יחד עם שפע של אבזור נוחות ובטיחות.

 

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, החלה בשיווק דגמי 2019 המחודשים של סדרה 7 אשר הוצגו בחודש ינואר האחרון לאחר שזכו למתיחת פנים מקיפה למידי הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, שדרוג טכנולוגי מקיף ומנועים חדשים ומעודכנים. מחירי הדגם בישראל החל מ-765 אלף שקל לדגם 745e ההיברידי פלאג-אין ועד ל-1.1 מיליון שקל לדגם 750Li xDrive הבכיר עם בסיס גלגלים ארוך.

וויזואלית, סדרה 7 זכתה לרענון מקיף ודרמטי לעיצוב החיצוני, עם גריל כליות גדול ממדים (גדול יותר ב-40%), עיצוב חדש לפגוש ולפנסים הראשיים (LED אדפטיבית) וכן למכסה מנוע חדש. בנוסף נמצא בתי גלגלים מודגשים/נפוחים יותר ועיצוב חדש לפגוש האחורי ולפנסים מאחור. שינויים אלו מעניקים לדגם נוכחות ואפקט הגעה שנעדר מהדגם היוצא.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
עיצוב חדש ודרמטי.

תא הנוסעים של סדרה 7 המחודשת זכה למנה גדושה של טכנולוגיה, עם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 חדש מערכת iDrive חדשה עם מסך מגע "10.25 הכוללת תפעול קולי מתקדם באמצעות העוזרת האישית החדשה של ב.מ.וו (מתעדכנת כל הזמן באמצעות טכנולוגיית ענן) ותצוגה עילית צבעונית. בנוסף נמצא חומרי גימור חדשים ומשודרגים, ריפודי עור דקוטה כסטנדרט (נאפה ברמות האבזור הגבוהות), מבחר חדש של שילובי צבעים, משטח טעינה אלחוטי, גלגל הגה חדש, תאורת אווירה LED משודרגת במגוון צבעים ועוד.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה תא הנוסעים
לוח מחוונים חדש, מולטימידה מעודכנת ובעיקר שפע של אפשרויות התאמה אישית.

גם מערך הבטיחות בדגם זכה למספר שדרוגים (זהה כעת לזה של סדרה 8), כולל מערכת חניה אוטומטית הזוכרת את 50 המטרים האחרונים של הנסיעה לפנים ובלחיצת כפתור נוסעת לאחור אוטומטית באותו מסלול בדיוק, מערכת היגוי אקטיבית המסייעת בהתחמקות ממכשול, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת כולל תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד ועוד.

 

בתחום ההנעה, סדרה 7 המחודשת תשווק בישראל עם מבחר של שתי יחידות הנעה - היברידית פלאג-אין או טורבו בנזין - כאשר כל אחת מהן ניתן לבחור עם בסיס גלגלים קצר או ארוך. דגם 745e ההיברידי פלאג-אין החדש זכה למערכת הנעה חדשה ומשופרת. מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם מבוססת כעת על מנוע 3.0 ליטר טורבו בהספק של 285 כ״ס ומומנט של 45.9 קג״מ, זאת לעומת מנוע 2.0 ליטר טורבו 258 כ״ס ו-40.8 קג״מ בדגם 740e היוצא. ההספק הכולל של המערכת עומדת כעת על 394 כ״ס ו-61.6 קג״מ (מנוע חשמלי בהספק של 113 כ״ס), זאת לעומת 326 כ״ס ו-50.9 קג״מ בדגם היוצא.

 

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה
דגם 745e היברידי חזק יותר.

 

סוללת ליתיום-יון חדשה בקיבולת של 12.0kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 56 ק"מ (54 ק"מ בדגם L הארוך) ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 140 קמ"ש. לדגם 745e נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.

 

מעל הדגם ההיברידי נמצא את דגם 750i xDrive המצויד במנוע V8 טווין-טורבו חדש בנפח של 4.4 ליטר המייצר הספק מרבי של 530 כ״ס ומומנט מרבי של 76.4 קג״מ (תוספת של 80 כ״ס ו-10.2 קג״מ מהמנוע הקודם), מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 4.0 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ״ש.

 

סדרה 7 החדשה 2019
דגם 750i חדש עם 530 סוסים.

רשימת אבזור הנוחות והבטיחות ארוכה: 2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

2019 ב.מ.וו סדרה 7 החדשה - מחירון:

ב.מ.וו 745e ברמת אבזור Pure Excellence - החל מ-765,000 ₪

ב.מ.וו 745Le ברמת אבזור Pure Excellence - החל מ-795,000 ₪

ב.מ.וו 750i xDrive ברמת אבזור Pure Excellence - החל מ-1,060,000 ₪

ב.מ.וו 750Li xDrive ברמת אבזור Pure Excellence - החל מ-1,100,000 ₪

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.