ב.מ.וו סדרה 5 זוכה למתיחת פנים לדגם הכוללת עדכון קל לעיצוב הפנים והחוץ, יחד עם שדרוג המנועים והאבזור.
כשלוש שנים לאחר שהוצגה לראשונה, ב.מ.וו חשפה היום (ראשון) את סדרה 5 החדשה/מחודשת לאחר מתיחת פנים קלה לדגם הכוללת בעיקר עדכון קל לעיצוב החיצוני וקל עוד יותר לפנימי, מערכת iDrive חדשה ושדרוג קל לאבזור. בנוסף, כל המנועים עודכנו והם עומדים כבר כעת בתקן אירו 6.
השינויים החיצוניים שבוצעו במקביל לכלל משפחת סדרה 5 - טורינג, GT וסדאן - מינוריים למדי ומצריכים היכרות טובה עם הדגמים בכדי לזהות אותם. עיקר השינוי נמצא בחזית הדגם הזוכה בעדכון לצמד הפנסים הראשיים, כאשר חופת הפנסים נותרה ללא שינוי ורק תאורת ה-LED הפנימית השתנתה (ישנה גם אופציה לתאורת LED מלאה), הפגוש הקדמי חודש כאשר עיצוב הגריל התחתון חדש לחלוטין ורק ומי שממש מכיר את הדגם, יזהה מסגרת גריל בולטת יותר ושני קפלים דמויי חץ בין הגריל לפנסים הראשיים, מה שמעניק לדגם מראה ספורטיבי יותר לעומת הדגם היוצא. מאחור, גרסאות הסדאן והסטיישן (טורינג) זוכות בפס בגימור מתכתי על דלת תא המטען ועדכון קל לתאורת הפנסים מאחור.
כמו בסדרה 3 החדשה, גם סדרה 5 המחודשת תוצע בשלושה קווי עיצוב לבחירת הרוכשים: מודרני (Modern Line), יוקרתי (Luxury Line) וספורט ( M Sport). שני קווי העיצוב הראשונים, נבדלים בצבעים החיצוניים, בעיצוב שונה לחישוקי הגלגלים, בגימור שונה ובצבעים שונים בתא הנוסעים היוצרים אווירה שונה בהתאם לסגנון. חבילת M Sport לא השתנה כלל – חיצונית – לעומת הדגם הנוכחי המוחלף.
בתא הנוסעים, השינויים מינוריים עוד יותר כאשר עיקר השינוי הוא בקבלתה של מערכת iDrive החדשה (iDrive Touch system) אשר שהוצג לפני מספר חודשים וכוללת פקדים חדשים והחוגה המרכזית בין המושבים כוללת בחלקה העליון משטח מגע. בנוסף, ישנו שינוי קל בנפח האחסון ומחזיקי הכוסות בקונסולה המרכזית ובגימור במקומות שונים בתא הנוסעים. סדרה 5GT, זוכה בתוספת נפח של 60 ליטר לתא המטען בזכות סידור חדש של המרחב מאחור.
כל המנועים של סדרה 5 החדש/מחודשת זכו לעדכון וכולם עומדים כעת בתן הזיהום אירו 6 שיכנס לתוקפו בשנה הבאה. כל הדגמים מוצעים עם מערכת עצור/סע, בלימה רגנרטיבית, מוד ECO PRO, מוד "גלישה/שיוט" (מנתק את המנוע מתיבת ההילוכים). הגרסה ההיברידית ActiveHybrid 5 שודרגה וכוללת בנוסף מערכת (Proactive Driving Assistant) המווסתת את פעולת היחידה ההיברידית בהתאם לנתיב הנסיעה שנקבע במערכת הניווט.
בדגמי הסדאן והסטיישן, נוספה גרסת בסיס חדשה - 518d - עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 143 כ"ס המציע צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר. גם דגם 550i הבכיר זוכה במנוע V8 חדש בהספק של 450כ"ס במקום 407 כ"ס כיום.
בנוסף לעדכון המנועים ותוספת של מערכות עזר לחיסכון בצריכת הדלק, ב.מ.וו ביצעה כיול מחדש למתלים ולהיגוי. דגמי הסטיישן וה-GT מוצעים כסטנדרט עם מתלי אוויר המאפשרים את שינוי גובה הציר האחורי בהתאם לעומס.
גרסת הביצועים של הדגם, ב.מ.וו M5, זוכה גם כן לעדכון. חיצונית אין כל שינוי לעומת הדגם הנוכחי, אך השינויים זהים לשאר הדגמים וכן נוסף גלגל הגה חדש שנלקח ישירות מחבילת M Sport של סדרה 3 החדשה (F30).
החידוש העיקרי בדגם M5 היא אופציה לחבילת ביצועים (Competition Package) שתוצע גם ב-M6 קופה וגראן קופה. החבילה כולל תוספת הספק של 15 כ”ס ל-575 כ”ס, מוטות מייצבים עבים יותר, הקשחת והנמכת מתלים (10 מ"מ), דיפרנציאל Active M בכיול ייחודי לחבילה זו, מערכת היגוי הידרולית חדשה, מצב נוסף במערכת בקרת היציבות (MDM), חישוקי "20 בעיצוב ייחודי לחבילה, שדרוג מערכת הפליטה עם גימור שחור לקצה צינור המפלט. תוספת ההספק, מקזזת 0.1 שניות 0-100 קמ"ש ו-0.2 שניות 0-200 קמ"ש.
2013 ב.מ.וו סדרה 5 סדאן:
2013 ב.מ.וו סדרה 5 סטיישן (טורינג):
2013 ב.מ.וו סדרה 5GT:
2013 ב.מ.וו M5 חבילת Competition: