ב.מ.וו מציגה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה וזולה יותר שתשרת את הדגמים 320e סדאן או סטיישן ואת הדגמים 520e במרכב סדאן או סטיישן גם כן. המערכת הזו מצטרפת אל מערכת הפלאג-אין הנוכחית המוכרת לנו מדגמי 330e ו-530e.
מערכת הפלאג-אין החדש של דגמי 320e או 520e מבוססת גם היא על מנוע 2.0 ליטר טורבו אך כאן בהספק מרבי של 163 כ"ס ועם מנוע חשמלי קטן וחלש יותר, יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ, זאת לעומת 252 כ"ס ו-42.8 קג״מ במערכת הפלאג-אין הבכירה יותר בדגם 330e. בניגוד לדגמי 330e/530e למערכת הבסיסית אין מנגנון XtraBoost המעלה את ההספק המרבי למשך זמן קצוב בזמן האצה מלאה.
הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר דרך תיבת 8 הילוכים אוטו', בה משולב המנוע החשמלי, ולפי ב.מ.וו המערכת תאפשר לדגם 320e נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.6 שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש ובדגם 520e הנתון יעמוד על 7.9 שניות עם מהירות מרבית זהה. נסיעה חשמלית מלאה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 140 קמ"ש.
מערכת הפלאג-אין הזו עושה שימוש באותה סוללת ליתיום-יון 12kWh של דגמי הפלאג-אין הבכירים יותר, כאן היא מאפשרת טווח נסיעה חשמלי מלא של 48-57 ק"מ בדגם 320e וטווח נסיעה חשמלי של 41-55 ק"מ בדגם 520e. הנתונים בתקן WLTP כמובן וזהים לאלו של דגמי 330e או 530e. את הסוללה ניתן לטעון בהספק של עד 3.7kW וטעינה מלאה דורשת המתנה של 3 שעות.
רק נזכיר לדגם שסדרה 5 זכתה לאחרונה גם לגרסת פלאג-אין חזקה יותר בדגם 545e עם הפסק מרבי של 394 כ"ס והנעה כפולה xDrive כסטנדרט.
הסיבה העיקרית ש- ב.מ.וו משיקה את דגמי הפלאג-אין החדשים והבסיסיים האלו היא העובדה שבמרבית מדינות אירופה גרסאות אלו יהיו זכאיות להטבת מס של 50% בשווי השימוש בציי רכב.