הקונספט X7 iPerformance הוא הצצה לרכב הפנאי 7 מושבים בגודל מלא של ב.מ.וו. גרסת ייצור תוצג במהלך 2018.
לאחר שנחשפנו מוקדם יותר השבוע אל תמונות ראשונות של הקונספט X7 iPerformance אשר דלפו לרשת, ב.מ.וו חושפת כעת רשמית את הקונספט המספק לנו הצצה אל רכב הפנאי 7 מושבים הגדול והעתידי של החברה המכוון להתחרות ב-GLS של מרצדס, לקסוס LX ועוד.
לדגם הקונספט אורך של 5,020 מ”מ, רוחב של 2,020 מ"מ וגובה של 1,800 מ"מ, לעומת ה-X5 מדובר בתוספת של 113 מ"מ לאורך, 82 מ"מ לרוחב ו-37 מ"מ לגובה. בסיס הגלגלים בדגם עומד על 3,010 מ"מ, תוספת של 76 מ"מ לעומת ה-X5. אלו בהחלט מידות אשר יוכלו לשרת את גרסת הייצור של הדגם.
את דגם הקונספט משרתת יחידת הנעה היברידית פלאג-אין (iPerformance) המבוססת על מנוע בנזין, אך ב.מ.וו לא מספקת נתונים טכניים אודות יחידת ההנעה הזו. סביר להניח כי מדובר ביחידת הנעה דומה לזו של סדרה 7 בדגם 740e xDrive iPerformance, יחידת הנעה המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין בהספק של 255 כ"ס למנוע חשמלי בהספק של 1 11 כ"ס היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 322 כ"ס ומומנט מרבי של 50.9 קג"מ.
העיצוב החיצוני הוא מה שניתן היה לצפות לו מרכב פנאי מגודל של ב.מ.וו, מינוס הגריל המוגזם בגודלו, ותא הנוסעים מציג פרשנות מודרנית ונקייה יותר לדגמים העדכניים של המותג.