אל דיפאל S07 שהשוק זה עתה בישראל ע"י מכשירי תנועה, יצטרף בשנה הבאה האח והקטן והזול יותר, דיפאל S05, שיתחרה ישירות בדגמים כגון BYD אטו 3. דיפאל S05 הושק בסין לפני כחודשיים בלבד ובמידה רבה הוא פשוט מיני S07 שכן שני הדגמים חולקים מכלולים רבים, טכנולוגיה דומה ועוד.
עם אורך של 4620 מ"מ, רוחב של 1900 מ"מ, גובה של 1600 מ"מ ובסיס גלגלים של 2880 מ"מ, דיפאל S05 גדול ומרווח יותר מהאטו 3 של BYD, באופן די משמעותי, ודומה יותר בגודלו לג'ילי EX5, שגם אותו נפגוש בשנה הבאה בישראל, או ליפמוטור C10 שהושק לאחרונה בישראל. כל הדגמים האלו מנסים להתחרות באטו 3 בסין וכולם עושים זאת גם באמצעות חלל תא נוסעים גדול ומרווח יותר.
למרות שמדובר בדגם קטן יותר מה- S07, לדיפאל S05 תא מטען גדול יותר, אחורי בנפח של 492 ליטר וקדמי בנפח של 159 ליטר, זאת לעומת 435 ו-125 ליטר באח הגדול יותר.
דיפאל S05 מצויד באותה יחידת הנעה חשמלית אחורית של ה- S07, מנוע בהספק של 218 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-7.5 שניות ולמהירות מרבית של 180 קמ"ש. מה שכן שונה זו הסוללה, סוללת LFP בקיבולת של 56kWh לעומת סוללת NMC בקיבולת של 80kWh בדיפאל S07. בתקן CLTC הסיני האופטימי והמיושן טווח הנסיעה של הדיפאל S05 עומד על 510 ק"מ, בתקן WLTP אתם יכולים לצפות לטווח של כ-420 ק"מ.
סוללת ה- LFP של דיפאל S05 היא מדור סוללת ה- LFP החדשות של CATL כך שהיא מציעה טעינה מהירה של 10-80% בזמן של כ-21 דקות בלבד וטעינה הפוכה V2L בהספק גבוה של עד 6kW לעומת 3.3kW אצל מרבית המתחרים.
כמו באחד הגדול, האווירה בתא הנוסעים מינימליסטית מאוד ונטולת כפתורים למעט המעטים שבדלתות או על גלגל ההגה. גם כאן נמצא מסך מגע מרכזי "15.6 גדול עם תפעול קולי, זיהוי מחוות ידיים והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי בחיבור אלחוטי ואת לוח המחוונים מחליפה כאן תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה. רשימת האבזור עשירה וכך גם מפרט הבטיחות וכמו ה- S07, גם דיפאל S05 צפוי להשיג ציון גבוה במבחני הריסוק האירופאים של Euro NCAP.