המנוע החדש בנפח 2.8 ליטר 174 כ"ס מחליף את מנוע ה-3.0 ליטר יחד עם תיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה. המחיר נותר ללא שינוי, החל מ-299,900 שקל.
חודשיים בלבד לאחר שהוצג בעולם, יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה היום (ב') על תחילת שיווקו של רכב השטח לנד קרוזר עם מנוע 2.8 ליטר טורבו-דיזל חדש. המנוע החדש מחליף את מנוע ה-3.0 ליטר הוותיק של הדגם ויחד עם המנוע החדש מותקנת תיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה במקום תיבת ה-5 הילוכים אוטו' של הדגם היוצא.
מנוע ה-2.8 ליטר טורבו דיזל החדש, שהוצג לראשונה עם ה-היילקס החדש, מייצר הספק מרבי של 174 כ"ס ב-3,400 סל"ד ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ בטווח של 1,600-2,400 סל"ד. ההספק המרבי קצת נמוך יותר מה-190 כ"ס של מנוע ה-3.0 ליטר המוחלף, אך המומנט גובה יותר ב-3.1 קג"מ.
בשילוב עם תיבת השישה הילוכים אוטו' החדשה, הלנד קרוז רושם שיפור קל בביצועים וצריכת דלק חסכונית יותר בכ-10%, מ-12.3 ק"מ לליטר ל-13.5 ק"מ לליטר.
המנוע החדש יוצע בגרסה הקצרה (3 דלתות) או הארוכה (5 דלתות) של הדגם. מחירי הדגם נותרו ללא שינוי:
- דיזל קצר, רמת גימור SELECT – 299,900 שקל
- דיזל ארוך, רמת גימור SELECT– 349,900 שקל
- דיזל ארוך, רמת גימור LUXURY – 369,900 שקל
מיוניון מוטורס נמסר: עם היסטוריה מפוארת, מורשת יציבה של למעלה מ-60 שנה, ומכירות של למעלה מ- 6,000,000 מיליון יחידות בעולם, ה–לנד קרוזר הוא אחד הדגמים הוותיקים והמוערכים ביותר של טויוטה והוא מוביל את טבלת המכירות של הסגמנט בישראל. עם הגעתו לישראל לפני כ- 17 שנה זכה ה- לנד קרוזר להצלחה מרובה בקרב חובבי טיולים ושטח, ובקרב אוהבי היציבות המאסיבית בנהיגה, כאשר עד היום נמכרו בארץ כ-19 אלף רכבי לנד קרוזר. יוניון מוטורס צופה כי עד סוף 2015 יעמדו מכירות הלנד קרוזר על יותר מ- 1,000 רכבים.