במסגרת תערוכת הרכב היוקרתית במונטריי-קליפורניה, אסטון מרטין חשפה בבכורה עולמית את ה- ונטאג' V12 רודסטר החדשה וכמו גרסת הקופה של הדגם שהושקה במהדורה מוגבלת של 333 יחידות בלבד, גם גרסת הרודסטר של הונטאג' V12 תשווק במהדורה מוגבלת של 249 יחידות, שכולן כבר נמכרו מראש דרך אגב.
הגרסאות הרגילות של הונטאג' משווקות באופן סדיר עם מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו של AMG מרצדס בהספק מרבי של 510 כ"ס, הונטאג' V12 לא קשה לנחש מצוידת במנוע V12 טווין-טורבו בנפח של 5.2 ליטר המשרת את הדגמים הבכירים יותר של החברה כמו ה- DB11 או DBS סופרלגרה.
בונטאג' המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 700 כ"ס ומומנט מרבי של 75.7 קג"מ, כל הכוח הזה עובר אל הגלגלים האחוריים בלבד דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. זה מספיק בכדי לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות ומהירות מרבית של 322 קמ"ש.
כמו במקרה של דגם הקופה, גם דגם ה- V12 רודסטר זכה לעיצוב אגרסיבי יותר מזה של דגמי ה- V8 הרגילים, בעיקר רחב יותר למראה שכן דגמי V12 זכו למספק סרנים רחב יותר ב-40 מ"מ. העיצוב החדש של הפגוש הקדמי מושלם עם מפצל זרימה בולט שנועד לשפר את כוח ההצמדה והגריל הקדמי הגדול ביותר ב-25% נועד לסייע להגדיל את ספיקת האוויר לקירור המנוע, כך גם "פרסת הסוס" על מכסה המנוע דרכה זורם האוויר החוצה.
על עוצמת הבלימה בדגם אחראית מערכת בלימה קרמית המפחיתה ב-23 ק"מ משמעותיים את המשקל הבלתי נתמך, המערכת כוללת קליפר קדמי עם שש בוכנות וצלחות בלימה קטור ענק של 410 מ"מ ובעובי של 38 מ"מ, מאחור נמצא קליפר עם 4 בוכנות וצלחות 360X32 מ"מ. מערכת הבלימה הזו מותקנת מאחורי חישוקי "21 אותם ניתן לשדרג לחישוקים קלים יותר (הפחתה של 8 ק"ג). בשני המקרים החישוקים נועלים צמיגי מישלין PS4s במידות של 275/35 מלפנים ו- 315/30 מאחור.
בכדי להפחית משקל, מספר חלקים בדגם עשויים מסיבי פחמן כמו חלק מהפגוש הקדמי, מכסה המנוע, הספוילר אחורי ועוד. הפחתת משקל נוספת בוצעה באמצעות מערכת פליטה במשקל של 7.2 ק"ג בלבס בזכות העבודה שהיא מורכבת מצינורות פלדת אל חלק בעובי של 1 מ"מ בלבד, הותקן גם מצבר קל משקל ועוד. רוכשים שירצו להפחית משקל נוסף יוכלו לשדרג למושבי באקט עם מסגרת קרבון המפחיתים עוד 7.3 ק"ג ממשקל הרכב.
תיבת ההילוכים בדגם מצוידת בחיישן המזהה כניסה לפנייה, באמצעות חיישן תאוצה כמובן, המונע מהתיבה להעלות הילוך והדיפרנציאל שיוצא מהתיבה ומעביר את הכוח לגלגלים מאחור עשוי מאלומיניום וקרבון. כיאה לרכב ספורט אולטרה יוקרתי המתלים הקדמיים הם בתצורת עצמות עצה כפולות וכמובן שנמצא בכל הפינות גם בולמים אדפטיביים.
כמו בגרסת הרודסטר הרגילה, גם כאן נמצא גג אריג הנפתח חשמלית, הנחשב לגג החשמלי המהיר בעולם עם פתיחה/סגירה בזמן של 6.7 שניות.