פורשה ציידה את ה-911 החדשה בתיבת שבע הילוכים ידנית חדשה האמורה לספק רק צריכת דלק משופרת.
תשאלו מדוע צריך תיבה ידנית עם 7 יחסי העברה? לא צריך, גם בפורשה חושבים שלא ממש צריך. לכן למרות שישנם שבעה יחסי העברה בתיבה הידנית החדשה של ה-911 דגם 2012, ששת יחסי העברה הראשונים, זהים לתיבת ששת ההילוכים המוחלפת. ההילוך השביעי, הוא הלך יתר מובהק שנועד רק לשיוט בכביש המהיר ולצורך שיפור ממוצע צריכת הדלק של צי הרכבים בפורשה.
גם את המהירות המרבית, משיגים בהילוך השישי ולא בהילוך השביעי. פורשה 911 דגם 991 מצוידת כמובן גם בתיבת ה-PDK כפולת המצמדים לה יחסי העברה זהים לתיבה הידנית. אמנם הביצועים עם תיבת ה-PDK טובים יותר וגם צריכת הדלק טובה יותר, אך צריך להודות לפורשה שעדיין שומרת אמונים לתיבה הידנית, שיש לה קסם בתפעול המכני הטהור הזה ששום תיבה נשלטת אלקטרונית עדיין לא מצליחה להציע.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/7eNAUihkOR0?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/3yWLJ-GQJN8?rel=0{/iframe}