כריס בנגל האמריקני, היה המעצב הראשי של ב.מ.וו במשך 17 שנה והוא זה שהצעיד אותה לעשור הנוכחי.
כריס בנגל, הגיע לב.מ.וו בגיל 35 כמעצב הראשי ושרת את מחלקת העיצוב של ב.מ.וו במשך 17 שנים. תחת ידיו יצאו סדרות 1,3,5,6,7 וכן X5,X3 והאחרונה X6 כולן בין השנים 2002- ל-2008. עבודת העיצוב הראשונה שלו ב- ב.מ.וו היא הקונספט Z9 Gran Turismo מכונית קופה, שלימים כנראה הפכה לסדרה 6, עם דלתות כנפי שחף. עבודתו האחרונה של בנגל ב-ב.מ.וו, הייתה הקונספט GINA ב-2008 ובשנה זו גם פרש בנגל. את סדרה 7 ו-5 החדשות כבר עיצב אדיראן הויידונק מחליפו.
כריס בנגל התחיל את הקריירה שלו באופל ולאחר מכן עבר לתפקיד המעצב הראשי של פיאט שם יצא תחת ידיו פיאט קופה המרשימה. ב-1992 עבר בנגל לתפקיד המעצב הראשי של ב.מ.וו, שתחת ידיו ב.מ.וו שינתה את פנייה מעיצובים משעממים לרוב, לחוויה וויזואלית גם אם קונטרוורסלית, שהכניסה הרבה מזומנים לקופתה של ב.מ.וו.
אמנם כריס בנגל יזכר בעיקר, על עיצובה של סדרה 7 E65 עם תא המטען "המרחף" שלא השאיר אף אחד אדיש לטובה או לרעה. עיצובה היה כל כך שונה מסדרה 7 המוחלפת, שחובבי ב.מ.וו חתמו על עצומה הקוראת ל-ב.מ.וו לא לאפשר לבנגל להמשיך לעצב. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהוא גם אחראי על ב.מ.וו X5, ביצת הזהב של ב.מ.וו. גם סדרה 5 E60 משנת 2003, שגם כן הייתה יחסית שנויה במחלוקת, עם עיצוב שיצר רושם של ב.מ.וו קטנה, נחשב היום לעיצוב הטוב ביותר של סדרה 5 עד היום.