רנו מציגה את מערכת PAMU - מערכת נהיגה אוטונומית שהיא חלק מרעיון שלם של תחבורה לפי דרישה.
כל יצרני הרכב הגדולים בעולם נמצאים בשלב כלשהו של פיתוח מערכות נהיגה אוטונומיות, בין החברות ניתן למצוא את מרצדס, ב.מ.וו, טויוטה/לקסוס, וולוו, ג'נרל מוטורס ופורד. עכשיו הגיע תורה של רנו להיכנס לרשימה עם הצגתה של מערכת PAMU - Advanced Urban Mobility Platform.
עבור שלב הניסויים במערכת, רנו עושה שימוש בפלואנס Z.E החשמלית ולא בכדי. מערכת הנהיגה האוטונומית של רנו היא חלק מפתרון כולל לתחבורה אורבנית לפי דרישה המתאימה לרכבים חשמליים. לפי רנו, הלקוח מזמין רכב ממגרש מכוניות דרך אפליקציה ייעודית, כל שעליו לעשות הוא להכניס שעה רצויה, מיקום ויעד, והמכונית תגיע, באופן אוטונומי כמובן, אל מזמין הנסיעה בשעה היעודה עם סוללה ברמת טעינה מספקת בכדי להביאו אל היעד המבוקש. את המשך הנסיעה אל היעד הנהג יבצע בעצמו וכאשר יגיע ליעדו, המכונית תחזור שוב למוד אוטומטי' ותחזור עצמאית אל מגרש המכוניות.
המערכת המפותחת בשיתוף עם אוניברסיטת UTC הצרפתית, נמצאת בשלבים ראשונים ובעלת יכולת חניה אוטונומית בלבד בשלב זה. וולוו שנמצאת בשלבים מתקדמים יותר של פיתוח מערכות נהיגה אוטונומיות ושהציגה בעבר מערכת חניה אוטונומית, תשלב כבר ב-XC90 החדש שיוצג בשנה הבאה מערכת בעלת יכולות אוטונומיות, כולל חניה. בשל הראשוניות של המערכת והחקיקה שנמצאת מאחור, סביר להניח שהנהג עדיין יהיה חייב להימצא ברכב כל זמן שהרכב נמצא בתנועה.