לקיה נירו החשמלי (e-NIRO), טווח נסיעה של 453 ק״מ לפי תקן WLTP האירופאי וטווח נסיעה עירוני מרשים של 615 ק״מ.
לקראת תערוכת פריז הקרובה, קיה חושפת את הגרסה האירופאית של הנירו החשמלי (e-NIRO), אותו היא תחל לשווק באירופה לקראת סוף 2018.
קיה נירו החשמלי ישווק בשתי גרסאות טווח. הגרסה הבכירה מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 64kWh המספקת טווח נסיעה חשמלי משולב של 453 ק״מ, לפי תקן WLTP החדש, וטווח נסיעה עירוני של לא פחות מ- 615 ק״מ. את הגרסה הבכירה של הנירו החשמלי ניתן לטעון במטען מהיר של 100kW, מה שמאפשר בזמן של 54 דקות לטעון עד 80% מקיבולת הסוללה.
גרסת הבסיס של הנירו החשמלי מצוידת בסוללה סטנדרטית יותר בקיבולת של 39.2kWh, המספקת טווח נסיעה משולב של 288 ק״מ.
הנירו 64kWh מצויד במנוע חשמלי בהספק של 204 כ״ס ומומונט מרבי של 40.26 קג״מ, מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.8 שניות. דגם ה-39.2kWh מצויד במנוע זהה אך בהספק מרבי המוגבל ל-136 כ״ס (מומנט זהה), מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.8 שניות. כמו הנירו ההיברידי, לדגם הנעה קדמית בלבד.
כמו בדגם הפלאג-אין של הנירו, גם הדגם החשמלי מצויד במערכת סיוע לחיסכון בדלק. המערכת מחוברת למערכת הניווט ובהתאם לטווח הנסיעה ממליצה לנהג כיצד לנהוג בכדי להשיג נצילות מרבית של הסוללה או נצילות מרבית של מערכת הרגנרציה.