פורשה תייצר סדרה מוגבלת של המכונית ההיברידית הקיצונית ה- 918. 500 כ"ס צבועים בירוק.
בתערוכת ז'נבה 2010, הדהימה פורשה את הבאים עם מכונית היברידית פתוחה בהספק של 500 כ"ס. פורשה החליטה על הייצור לאחר שמעל 2000 רוכשים פוטנציאליים הביאו התעניינות ברכישת הדגם העתידי.
דגם הקונספט של הדו מושבית הזו עם מנוע מרכזי, מונע ע"י יחידה היברידית המורכבת ממנוע בנזין V8 בנפח 3.4 ליטר המספק 282 כ"ס ושני מנועים חשמליים, כל אחד בהספק של 109 כ"ס, אחד מניע את הציר הקדמי והשני, יחד עם מנוע הבנזין, את הציר האחורי. הסוללות מספיקות לנסיעה בת 26 ק"מ חופשיה מזיהום סבבתי.
לפי פורשה, פליטת CO2 של ה-פורשה 918 הזו עומדת על 70 גרם/ק"מ, פחות מפריוס ויחי ההבדל הקטן, וצריכת דלק של33.3 ק"מ לליטר לפי תקן NEDC , בהתחשב שמבחן הצריכה הזה לא יודע להתמודד באמת עם רכבים היברידיים, שכן משך המבחן הוא 20 דקות בלבד כולמר בחלק ממנו רק המנוע החשמלי עובד, ניתן בינתיים לפורשה להנות מהספק.
הביצועים בכל מקרה, רחוקים מהקטגוריה ההיברידית, 3.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 320 קמ"ש.