הפאנאמרה 4 E-Hybrid מצוידת במערכת הנעה היברידית נטענת עם הספק מרבי של 462 כ"ס, טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ ונתון תאוצה 0-100 של 4.6 שניות.

2017 פורשה פאנאמרה היברידית
ביצועים וחיסכון: פורשה פאנאמרה היברידית החדשה.

כשלושה חושים לאחרה שחשפה את הפאנאמרה החדשה בדגמים 4S טורבו ודיזל, פורשה חושפת כעת את הגרסה ההיברידית פלאג-אין החדשה של הדגם – פאנאמרה 4 E-Hybrid.

 

יחידת ההנעה ההיברידית בדגם חדשה לחלוטין עם הספק כולל של 462 כ"ס, תוספת של 46 כ"ס לעומת הדגם היוצא, אך מה שמרשים כאן הוא צריכת דלק משולבת של של 40 ק"מ לליטר. לפי פורשה לדגם טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ, לעומת 32 ק"מ בדגם היוצא, והמהירות המרבית בנסיעה חשמלית טהורה עומדת על 140 קמ"ש , לעומת 130 קמ"ש בדגם היוצא.

 

אם איכות הסביבה קצת פחות חשובה לכם, לחיצה מלאה על המצערת ממצב עמידה תאפשר לכם להשיג מהירות של 100 קמ"ש בזמן של 4.6 שניות ואם תמשיכו ללחוץ תוכלו להשיג מהירות מרבית של 278 קמ"ש.

 

מערכת ההנעה ההיברידית החדשה של הפאנאמרה משלבת בין מנוע ה-2.9 ליטר V6 בי-טורבו בהספק של 330 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ לבין מנוע חשמלי בהספק של 136 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. מנוע הבנזין מדושך לתיבת 8 הילוכים PDK החדשה של פורשה, זאת לעומת תיבה אוטו' רגילה בדגם היוצא.

 

בתחתית תא המטען מותקן מארז סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 14.1kWh, לעומת 9.4 בדגם היוצא, ולפי פורשה המארז החדש בעל יכולת קירור משופרת ומשקל זהה למארז הקודם למרות הקיבולת המשופרת. טעינה באמצעות מטען סטנדרטי דורשת המתנה של 5.6 שעות, את זה ניתן לקצר לכדי 3.6 באמצעות בחירה במטען מהיר אינטגרלי בהספק של 7.6kW.

 

לרשות הנהג בחירה מבין כמה מצבי הנעה, המצב הסטנדרטי הוא נסיעה על בסיס המנוע החשמלי, אותו ניתן לשנות למצב היברידי אוטו' המשלב בין המנועים, למצב שמירה על הסוללה (לטובת שימוש בעיר למשל), או למצב תעדוף טעינה של הסוללה.

 

פורשה תציג לקהל הרחב את הפנאמרה 4 E-Hybrid בתערוכת פריז הקרובה ומחירו ההתחלתי של הדגם בגרמניה עומד על כ-100 אלף אירו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.