סקודה סיטיגו החשמלית, CITIGO-e iV, מציעה טווח נסיעה חשמלי של 265 ק"מ ומחיר אטרקטיבי.
במקביל לחשיפת הסופרב החדשה הכולל לראשונה גרסה היברידית פלאג-אין, סקודה חושפת גרסה חשמלית לסיטיגו העירונית - CITIGOe iV - הרכב החשמלי הראשון של סקודה בכל 124 שנים בהן המותג קיים.
הסיטיגו iV החשמלית מצוידת במנוע חשמלי בהספק של 85 כ"ס ומומנט של 21.4 קג"מ ובסוללת ליתיום-יון בקיבולת גדולה יחסית של 36.8kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 265 ק"מ בתקן WLTP, מספיק בהחלט להתנהלות שעיקרה אורבנית.
לפי סקודה, המנוע החשמלי מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.5 שניות או 60-100 קמ"ש ב-7.6 שניות. המהירות המרבית של הדגם עומדת על 130 קמ"ש.
מידותיה של הסיטיגו החשמלית שונות רק במעט מאלו של הדגמים הרגילים, עם אורך של 3,597 מ"מ, רוחב של 1,627 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,422 מ"מ. הסוללה בדגם מותקנת במרכז הרכב כך שנפח תא המטען נותר על 250 ליטר.
טעינת הסוללה באמצעות מטען 40kW DC מאפשרת טעינה של 0-80% מקיבולת הסוללה בזמן של שעה אחת, טעינה באמצעות עמדת טעינה AC בהספק של 7.6kW עד ל-80% דורשת המתנה ארוכה יותר של 4 שעות ו-8 דקות. אם תבחרו בשקע ביתי, תוכלו לטעון את הדגם בהספק של 2.3kW בלבד ותאלצו להמתין לא פחות מ-12 שעות ו-37 דקות לטעינה מלאה.
העיצוב החיצוני של הדגם שודרג באמצעות עיצוב חדש לפגוש הקדמי והאחורי, גריל קדמי בצבע המרכב וחישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי ובגדלים של "14 או "16 כאופציה. סקודה סיטיגו e iV תוצע במרכב חמש דלתות בלבד והיא מצוידת כסטנדרט בבקרת סטייה מנתיב.
סקודה אמנם עדיין לא חושפת את מחירה של הסיטיגו החשמלית, אך המחיר אמור להיות נקודת החוזק של הדגם כרכב החשמלי הזול ביותר שתוכלו לרכוש בקרוב, זולה משמעותית לדוגמה מהזואי של רנו.