לקסוס מסרה השבוע את המכונית ההיברידית המיליון שלה, מאז שהחלה לשווק דגמים היברידיים בשנת 2005.
מותג מכוניות היוקרה לקסוס, החלוץ ביישום הנעה היברידית ברכבי יוקרה, ציין השבוע את המכונית ההיברידית המיליון במספר שהעלה המותג על כבישי העולם, 11 שנים לאחר שהחל באפריל 20015 בשיווקו של הדגם ההבירידי הראשון של המותג, ה- RX 400h.
הרכב ההיברידי המיליון במספר של לקסוס, מדגם NX 300h, נמסר באירוע מיוחד ללקוח במילאנו, איטליה, על ידי אלן אויטנהובן, נשיא לקסוס אירופה.
כאמור, לקסוס החלה בשיווקם של דגמים היברידיים עוד באפריל 2015 כאשר השיקה את ה- RX 400h, שנה לאחר מכן היא החלה לשווק גם את מכונית הסאלון שלה, ה- GS, בגרסה היברידית GS 450h ובשנת 2007 גם ספינת הדגם של לקסוס צוידה במערכת הנעה היברידית בדגם LS 600h, המהווה את הגרסה הבכירה של הדגם. כיום, למעט שני דגמי פנאי שלא מוכרים בישראל (לקסוס GX ו-LX המבוססים על משפחת הלנד קרוזר) כל דגמי לקסוס משווקים עם מערכת הנעה היברידית, 10 דגמים במספר.
הדגם ההיברידי האחרון שנוסף להיצע הדגמים של לקסוס הוא ה- LC 500h – מכונית הספורט קופה החדשה של לקסוס, המצוידת בדור הבא של מערכת ההנעה ההיברידיות של לקסוס - Multi Stage Hybrid System.
בשוק המקומי שלנו, לקסוס החלה למכור רכבים היברידיים בישראל בשנת 2008 ומאז תחילת השיווק של דגמים אלה, מכרה כבר כ- 3,500 רכבים היברידיים. הדגם ההיברידי הפופולארי ביותר בישראל הוא דגם ה- CT 200h, אשר מכירותיו מהוות כשליש מכלל מכירת הדגמים ההיברידיים של לקסוס בארץ. מכירות הדגמים ההיברידיים בישראל עולות בצורה מתמדת מדי שנה, כאשר בשנת 2015 נמכרו כ- 1,040 דגמים היברידיים של לקסוס המהווים 73% ממכירות לקסוס בארץ.
דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, התייחס להישג ואמר "אנו גאים להיות חלק מההישג המרשים של המותג, שכן אנו מאמינים בטכנולוגיה ההיברידית ובמובילות שלה. הטכנולוגיה ההיברידית מייצגת את כל מה שאנו כחברה מאמינים בו: חדשנות, איכות וקיימות. אנו רואים שקהל הלקוחות מתחבר אף הוא לערכים אלו, ולראיה, 70% מלקוחותינו בוחרים לרכוש דגם היברידי".