הטנדר עם העיצוב הזוויתי מסרטי מדע בדיוני של שנות ה-90 מצויד בהנעה חשמלית המאפשרת ביצועים של פורשה וכושר גרירה של טנק.
באירוע שנערך אמש בקליפורניה, טסלה חשפה את הטנדר החשמלי הראשון שלה העונה לשם סייבטראק (Cybertrack) והוא מציג עיצוב משוגע המזכיר רכבים מסרטי דיסטופיה מז'אנר המדע הבידיוני, לצד נתונים המציגים כל טנדר אמריקאי ממוצע לחלשלוש חסר כוח.
כיאה לטנדר אמריקאי גדול לסייברטראק אורך של 5,885 מ"מ, רוחב של 2,027 מ"מ, גובה של 1,905 מ"מ ועד שישה מושבים בתא הנוסעים. אלו נתונים המציבים את הדגם לצד גרסאות הביניים של פורד F-150.
בשלב זה לפחות טסלה מתכננת להציע את הדגם בשלוש גרסאות. גרסת הבסיס, במחיר של $39,900, מצוידת במנוע חשמלי אחד עם הנעה אחורית, מספיק לפי טסלה לנתון 0-96 קמ"ש של 6.5 שניות, מהירות מרבית של 177 קמ"ש והסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-400 ק"מ. לכל הדגמים כושר העמסה של 1588 ק"ג.
דגם הביניים, במחיר של $49,900, כבר מצויד בשני מנועים להנעה כפולה, מספיק לנתון 0-96 קמ"ש של 4.5 שניות, מהירות מרבית של 193 קמ"ש והסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של מעל 483 ק"מ. הדגם הבכיר בהיצע, במחיר של $69,900, מצויד כבר בשלושה מנועים, שניים על הציר האחורי, וזה כבר מספיק לנתונים של מכונית ספורט חזקה עם נתון 0-96 קמ"ש של 2.9 שניות, מהירות מרבית של 210 קמ"ש והסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של מעל 805 ק"מ. לדגם זה כושר גרירה מרשים של 6.35 טון.
מעבר לביצועים המרשימים בקו ישר, בטסלה דאגו שהדגם לא ייעצר בקלות בשטח באמצעות זווית גישה גדולה יחסית של 38 מעלות, זווית נטישה של 28 מעלות ומרווח גחון של 40 ס"מ. בניגוד לכל המתחרים המתבססים על שלדת סולם, ה-סייברטראק מבוסס על שלדה אחודה כמו שאר מכוניות הנוסעים של טסלה. הדגם נשען על מתלי אוויר המאפשרים את שינוי גובה המרכב בהתאם לתוואי הנסיעה, נמוך בכביש המהיר וגובה בשטח.
טסלה כבר פתחה את פנקס ההזמנות לדגם תמורת פיקדון של $100 בלבד, הניתן לביטול, אך הרוכשים יזכו לקבל את הדגם רק במהלך שנת 2021 כאשר דגם השלושה מנועים יראה כביש רק בשנת 2022.