את המשפט הזה מאסק אמר כהערת אגב שנועדה להדגיש את הקשיים הגדולים איתם טסלה עדיין מתמודדת בהבאת הטנדר החשמלי שלה, הסייברטראק, לייצור המוני. טסלה סייברטראק הוצג עוד בשנת 2019 ואמנם מסירות ראשונות של הדגם יחלו בקרוב אך מאסק כבר מודה שהגעה לקצב ייצור של 250,000 יחידות בשנה תהיה, אולי, רק בשנת 2025 זאת כאשר יש כבר מעל למיליון הזמנות לדגם כך שיש לקוחות שיקבלו את הדגם רק בשנת 2029.
יש לציין כי עד לרגע זה טסלה עדיין לא הציגה מפרט סופי של הדגם או מחיר, חלק מהסיבה לכך הם האתגרים בייצור של הדגם שמקשים על טסלה, בשלב זה, להציג תמחור מספיק נגיש לדגם ולהפוך את הדגם לרווחי לייצור. העיצוב יוצא הדופן של הסייברטראק וההחלטה על שימוש בפלדת אל-חלד עבור המרכב החיצוני הם חלק בלתי נפרד מהקשיים איתם טסלה נאלץ להתמודד, כך גם העיכוב בפיתוח ובייצור סוללות ה-4680 של החברה. כאנקדוטה, הרכב היחיד ששווק עד היום עם מרכב העשוי מפלדת אל-חלד היה הדלוריאן, אותה מכונית המוכרת לכל מהסרט בחזרה לעתיד.
טסלה ציינה כי היא כבר מחזיקה מעל למיליון הזמנות לסייברטראק (רישום מוקדם) אך צריך לזכור כי כאשר טסלה הציגה את הדגם לפני ארבע שנים מחיר הבסיס לדגם עמד על $39,900 בלבד ועד ל- $69,900 לגרסה הבכירה של הדגם עם שלושה מנועים. סביר להניח כי המחיר של גרסת הייצור יהיה גבוה יותר משמעותית ובתחילת הייצור טסלה תייצר רק את הגרסאות הבכירות והרווחיות יותר של הדגם.
לשם התזכורת, לקונספט לדגם שהוצג לפני כארבע שנים אורך של 5,885 מ"מ, רוחב של 2,027 מ"מ, גובה של 1,905 מ"מ ועד שישה מושבים בתא הנוסעים. לדגם הבסיס עם מנוע אחורי בלבד נתון 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות, טווח נסיעה של כ-400 ק"מ וכושר העמסה של 1588 ק"ג - זהה בין כל הדגמים.
גרסת הביניים של הדגם כבר מצוידת בשני מנועים חשמליים עם הבטחה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות וטווח נסיעה של מעל ל-480 ק"מ. לגרסה הבכירה של הדגם שלושה מנועים חשמליים המאפשרים לדגם נתון 0-100 קמ"ש של כ-3.0 שניות ולדגם זה טווח נסיעה של מעל ל-800 ק"מ. יש לציין כי בשנת 2021 מאסק ציין כי הגרסה הבכירה של הדגם תשווק עם 4 מנועים חשמליים ולא עם שלושה בלבד.