לקסוס מספקת לנו הצצה אל שפת העיצוב הבאה שלה יחד עם טעימה מהיכולות האוטונומיות העתידיות של ספינת הדגל שלה.
למרות שלקסוס LS החדשה הוצגה רק בתחילת השנה, לקסוס כבר רומזת לנו מה יהיה במתיחת הפנים לדגם בשנת 2020.
מעבר לטעימה משפת העיצוב העתידית של הדגם, הכוללת גריל קדמי נועז ושימוש בתאורת לייזר מלאה, מלפנים ומאחור, החשיבות של דגם הקונספט היא בהצגה ראשונית של מערכות הנהיגה האוטונומיות אשר יטמעו בדגם.
הטכנולוגיה בדגם תאפשר נהיגה אוטונומית מלאה בכביש המהיר "Highway Teammate” כולל כניסה ויציאה (השתלבות בנתיב) וכן עקיפה ומעבר נתיבים - יכולות שבחלקן כבר נמצאות ב-LS החדשה. בנוסף, המערכת תעשה שימוש בבינה מלאכותית הלומדת מביג דאטה, לרבות מידע על כבישים ואזורים סמוכים, וזאת בכדי להבטיח נהיגה אוטונומית ברמה גבוהה המתאימה עצמה לסביבה ולשאר המשתמשים בדרך.
יחד עם הקונספט LS+, לקסוס הציגה שתי גרסאות מיוחדות לדגמי הביצועים RC F ו- GS F, לציון עשור לדגמי הספורט "F" של החברה. הגרסאות המיוחדות כוללת מערכת בולמים משודרגת, צביעה וגימור ייחודיים, מערכת פליטה מטיטניום וחלקי מרכב שונים העשויים מסיבי פחמן מחוזקים בפולימר.
גרסאות אלו ישווקו במהדורה מוגבלת בשוק היפני בלבד.