ב.מ.וו מציידת את דגמי 2017 הבכירים של סדרה 1 וסדרה 2 קופה וקבריולט בדור האחרון של מנוע השישה צילינדרים 3.0 ליטר המצוידת בטכנולוגית הגדישה TwinPower וניהול השתומים (VALVETRONIC) העדכנית ביותר של ב.מ.וו.
הדגמים M240i ו- M140i המצוידים במנוע החדש מחליפים את הדגמים M235i ו-M135i בהתאמה. ההספק המרבי עומד כעת על 340 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט המרבי עומד על 51.0 קג"מ בין 1,520-4,500 סל"ד, מדובר בתוספת של 14 כ"ס ו-5.4 קג"מ לעומת המנוע הקודם. עבור כל הדגמים התוצאה היא שיפור של 0.3-0.2 שניות בנתון התאוצה 0-100 קמ"ש יחד עם שיפור של כ-7% בצריכת הדלק.
דגם M140i, שלוש או חמש דלתות, רושם כעת נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות עם תיבה ידנית ו-4.6 שניות עם תיבת 8 הילוכים אוטו'. גרסת ההנעה הכפולה של הדגם Xdrive בעלת נתון תאוצה של 4.4 שניות.
בדגם M240i קופה, נתון התאוצה 0-100 קמ"ש עומד על 4.8 שניות עם תיבה ידנית או 4.6 שניות עם תיבה אוטו' או 4.4 שניות בגרסת ההנעה הכפולה. כאן מדובר בשיפור של 0.2 שניות לעומת הדגם היוצא.
תיבת השישה הילוכים M Performance המותקנת בדגמים שודרגה והיא כוללת כעת מערכת גז ביניים אוטו' להתאמת הסל”ד בהורדת הילוך. גם תיבת השמונה הילוכים אוטו' של הדגם עודכנה כולל אפשרות להורדת מספר הילוכים בבת אחת. בדגמים המצוידים בתיבה אוטו' הותקנה מערכת בקרת יציאה מהמקום יעילה יותר המסונכרנת עם מערכת ה-GPS ברכב.
בנוסף לכך, ב.מ.וו מחליפה את דגם 228i בדגם 230i – קופה או קבריולט - בו הותקן מנוע 2.0 טורבו ארבעה צילינדרים עדכני, עם הספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ.