רנו קפצ'ור (קפטור בצרפתית), הקרוסאובר העירוני של רנו, הגיע לישראל. ישווק עם מנוע 0.9 טורבו 90 כ"ס ומנוע 1.2 טורבו בהספק של 120 כ"ס יחד עם תיבת EDC כפולת מצמדים והבטחה לצריכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר.
קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, השיקה היום בתערוכת אוטומוטור את רנו קפצ'ור, הקרוסאובר העירוני החדש והראשון של רנו המבוסס על הקליאו החדשה ובא להתחרות בניסאן ג'וק (ומתחרים נוספים בעתיד הקרוב כגון שברולט טראקס ופיג'ו 2008) עם עיצוב צעיר, מנוע טורבו חזק, צריכת דלק חסכונית, רמת אבזור גבוהה והתאמה אישית של העיצוב.
הקפצ'ור (captur) ישווק בישראל עם שני מנועי טורבו קטני נפח, 0.9 ליטר וטרבו 90 כ"ס ידני ומנוע 1.2TCe טורבו החדש בהספק של 120 כ"ס ועם תיבת EDC כפולת מצמדים ויוצע במחיר של החל מ-110 אלף שקל לדגם הידני, מחירו של הדגם האוטו' יחל מ-127 אלף שקל.
הקפצ'ור מבוסס על הרנו קליאו החדשה, אך מציע מידות גדולות יותר עם אורך של 4.12 מטר, רוחב של 1.77 מטר וגובה של 1.57 מטר. בסיס הגלגלים נשאר זהה על 2.59 מטר ומרווח הגחון עומד על 20 ס”מ. נפח תא המטען עומד על 377 ליטר שניתן להגדיל ל-455 ליטר בהתאם למיקום המדף ברצפת תא המטען. בנוסף לכך הקפצ'ור מציע שפע של תאי אחסון כולל תא כפפות הבנוי כמגירה.
רנו קפצ'ור - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
קפצ'ור TCe90: מנוע בנפח 0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק של 90 כ"ס ב-5,250 סל"ד ומומנט מרבי של 13.76 קג"מ ב-2,500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבה ידנית בלבד ומספק ביצועים של 12.6 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 171 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 20.4 ק"מ לליטר.
קפצ'ור 1.2Tce: מנוע 1.2 ליטר טורבו מייצר המספק מרבי 120 כ"ס ומומנט מרבי של 19.4 קג"מ ב-2,000 סל"ד. מנוע זה משודך לתיב EDC כפולת מצמדים בלבד ומספק ביצועים נאים של 10.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 192. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.5 ק"מ לליטר.
2013 רנו קפצ'ור - מפרט טכני מלא.
כמו הקליאו החדשה, גם הקפצ'ור בעל עיצוב אופנתי הניתן להתאמה אישית. האבזור הסטידרטי כולל מסך מגע מרכזי "7, דיבורית BT, 4 כריות אוויר, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי "16 קלים, ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר תוסיף לרשימה מערכת בקרת אקלים, חישוקי "17 קלים, אפשרות לצביעה בשני גוונים והתאמה של צבעי הפנים, חלונות כהים מאחור ועוד. לקפצ'ור ציון של חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNCAP.