רנו מציגה עדכון לדגמי 2021 של הקולאוס, הקרוסאובר 5 מושבים הגדול והבכיר של רנו, המציגים מספר עדכונים לדגם, כולל הוספה של מנוע 1.3 ליטר טורבו להיצע המנועים של הדגם, הורדת מנוע ה-1.7 ליטר דיזל מהיצע, התקנה של פנסי חזית חדשים בטכנולוגיית LED מתקדמת יותר, חתימת תאורה חדשה לפנסים מאחור ועוד.
מנוע ה-1.7 ליטר טורבו דיזל 150 כ"ס המשווק עם הדגם גם כאן בישראל היה עד עתה המנוע העיקרי של הדגם אך תקנות הזיהום באירופה אילצו את רנו להחליף את מנוע זה במנוע ה-1.3 ליטר טורבו המוכר משאר דגמי רנו-ניסאן (ומרצדס איתה פותח המנוע), כאן הוא בהספק מרבי של 160 כ"ס ומומנט מרבי של 27.5 קג"מ בטווח של 1,800-3,750 סל"ד ובשידוך לתיבת 7 הילוכים EDC כפולת מצמדים כסטנדרט המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים בלבד. עם משקל מופחת משמעותית לעומת דגם הדיזל, הקולאוס 1.3 טורבו רושם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 שניות (נשמע אופטימי מידי), מהירות מרבית של 200 קמ"ש.
בנוסף למנוע החדש שנכנס, רוכשי הדגם יוכלו להמשיך לבחור בדגם הדיזל הבכיר 2.0 ליטר BlueHDi עם הספק מרבי של 190 כ"ס ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ. מנוע זה משודך כסטנדרט לתיבת הילוכים רציפה ומערכת הנעה כפולה, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.2 שניות ולמהירות מרבית של 198 קמ"ש. דגם זה זכה גם לתוספת של מערכת בקרת ירידה במדרון מתקדמת עם אפשרות לקבוע את מהירות בין 5-30 קמ"ש (זה גם טווח המהירות בו המערכת נדרכת).
כאמור, יש גם פנסים ראשיים חדשים בטכנולוגיית LED עם עוצמת הארה גבוהה יותר ב-25% לעומת הלוגן ומאחור נמצא חתימת תאורה חדשה, LED כמובן, עם תאורת מחוונים דינמית. למבחר הצבעים החיצוני נוסף צבע אפור חדש ואת ריפוד מושבי העור ניתן לבחור כעת גם בצבע קאמל.