רנו סניק החדש לובש חליפה מעוצבת ומציע מרווח משופר לנוסעים ולמטען, מבחר גדול של מנועי דיזל חסכוניים ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

2016 רנו סניק החדש
רנו סניק 2016 - מרווח יותר, שימושי יותר ועם שלל מערכות בטיחות מתקדמות.

20 שנה לאחר שהמציאה את סגמנט המיניוואנים הקומפקטיים של אירופה, רנו חשפה בז'נבה את הסניק 2016 החדש – הדור הרביעי למיניוואן חמישה מושבים של החברה. הסניק של רנו תמיד היה רכב משפחתי יעיל ומוצלח, הדור הרביעי לוקח את הנוסחה הזאת צעד קדימה באמצעות עיצוב מרשים, ספורטיבי והרמוני שנעשה בהשראת הקונספט לדגם R-SPACE שהוצג ב-2011 והיווה למעשה את ההשראה לכל שפת העיצוב העדכנית והמוצלחת של רנו.

 

כמו המגאן החדשה או הקאדג'ר החדש, גם הסניק מבוססת על פלטפורמת CMF המודולרית החדשה של הברית רנו-ניסאן. הסניק IV החדש גדול ומרווח יותר לעומת הדגם היוצא, עם אורך של 4,406 מ"מ, רוחב של 1,865 מ"מ, גובה של 1,653 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,734 מ"מ, הסניק החדש ארוך מהדגם היוצא ב-40 מ"מ, גובה יותר ב-13 מ"מ, רחב יותר ב-20 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 32 מ"מ.

 

נפח תא המטען בסניק החדש גדל ב-32 ליטר לכדי 572 ליטר ולרשות הנוסעים תאי אחסון רבים בנפח כולל של 63 ליטר, 11.5 ליטר במגירה הנשלפת מול הנוסע הקדמי, במקום תא הכפפות הסטנדרטי (כמו בקפצ'ור למשל) ומתחת למושבים ישנן מגירות אחסון בנפח של 38.5 ליטר.

 

שורת המושבים מאחור נעה על מסילה ומחולקת ביחס של 60/40. כמו בדגם היוצא גם הסניק החדש מצויד בקונסולה בין המושבים הנעה על מסילה המציעה נפח אחסון של 13 ליטר ומשמשת גם כמשענת מרכזית עבור הנוסעים מלפנים וגם כתחנת הטענה למכשירים סלולריים עם שתי כניסות USB ושקע 12V.

2016 רנו סניק החדש תא הנוסעים
שפע של מקומות אחסון ופתרונות שימושיים למשפחה המתניידת.

עם השקת הדגם בהמשך השנה, רנו תציע את הסניק החדש עם מבחר של שישה מנועי טורבו דיזל ושני מנועי בנזין. היצע מנועי הדיזל מבוסס על מנועי ה-1.5 וה-1.6 ליטר דיזל של רנו בהספקים של 95, 110, 130 ו-160 כ"ס. היצע מנועי הבנזין כולל את מנוע ה-1.2 טורבו של רנו בהספקים של 115 ו-130 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים EDC-7 החדשה של רנו המחליפה את גרסת השישה הילוכים של תיבה זו. מנוע הדיזל dCi 110 מוצע גם בגרסה מיקרו היברידית עם מנוע חשמלי קטן המסייע למנוע הבנזין, אך לא מסוגל להניע את הרכב לבדו, ומשמש גם כאלטרנטור ומתנע.

 

רנו עדיין לא חושפת את נתוני צריכת הדלק והביצועים עם המנועים השונים של הסניק.

 

בתחום הבטיחות, הסניק יוצע עם שלל מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל הפועלת עד 60 קמ"ש, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה (LKA) כולל תיקון היגוי אקטיבי במקרה של סטייה ומערכת ניטור ערנות הנהג. מערכות אלו יוצעו בדגם כסטנדרט. 

 

 

בנוסף למערכות הסטנדרט יוצע מגוון נוסף של מערכות בטיחות מתקדמות: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית 50-160 קמ"ש, מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה (באמצעות הרעדת גלגל ההגה), מערכת התראה על אי שמירת מרחק, מערכת לזיהוי תמרורים כולל הגבלת מהירות בהתאם לתמרור, מערכת התראה על עצמים באזורים מתים, אור גבוה אוטו', מצלמה אחורית ומערכת חניה אוטו'. 

 

הדשבורד של הסניק החדש מעוצב בדומה לשאר דגמי רנו העדכניים וגם בו ניצב במאונך מסך בגודל של "8.7 של מערכת המולטימדיה R-Link2 המזהה מחוות ידיים. בנוסף לכך תא הנוסעים יכלול תאורת אווירה בחמישה צבעים, תצוגה עילית ועוד.

 

בהמשך השנה, רנו תציג את הגרנד סניק - גרסת השבעה מושבים של הדגם. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.