רנו חושפת את הטווין-ראן (Twin'Run) קונספט, מכונית עירונית עם מנוע V6 מרכזי, 320 כ"ס והנעה אחורית. אהה כן, הדבר המשוגע הזה מספק גם הצצה אל הטווינגו העתידית.
זכינו לראות צילומי ריגול של הדגם כבר לפני כחודש ימים והיום, ערב פתיחת הגרנד פרי של מונקו, רנו חושפת את הטווין-ראן (Twin'Run) קונספט - מכונית עירונית עם מנוע V6 מרכזי, הנעה אחורית כמובן ומכונית שנולדה לדבר אחד, פאן נהיגה טהור והמואז' לשתי אגדות מוטוריות לבית רנו: קליאו V6 ורנו R5 טורבו.
מכוניות הוט-האצ' הן פאן, אך הטווין-ראן היא כבר ליגה אחרת של פאן - מנוע מרכזי שניצב לפני הסרן האחורי, הנעה אחורית כמובן, תיבת SADEV שישה הילוכים סינקוונסיאלית ומשקל של 950 ק"ג בלבד. מנוע ה-V6 בנפח 3.5 ליטר שנלקח מהמגאן טרופי רייסר, מפיק 320 כ"ס ב-6,800 סל"ד ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ ב-4,850 סל"ד. זה מספיק ל-4.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.
הטווין-ראן קונספט, הוא המשך ישיר לקונספט TwinZ החשמלי שהוצג לפני מספר שבועות. שני דגמי הקונספט, הם הקדימון למהפכה העירונית של רנו שתוצג עם הטוויגו החדשה המפותחת במקביל עם הסמארט של מרצדס (סמארט Forfour הבאה).
לצערנו, נכון לעכשיו, רנו מציינת שמדובר בדגם אחד ויחיד. עם שימוש בשלדת מסבך צינורות וגוף עשוי קרבון, מכונית ספורט עממית וזולה יחסית היא לא יכלה להיות, אך יש עדיין אור בקצה המנהרה. הטוויגו הבאה תהיה עם הנעה אחורית ועם טיפול של מחלקת הספורט של רנו (R.S) אנחנו בהחלט מצפים למתחרה ראויה ל-500 אבארט של פיאט. ואולי בכלל, רנו תהיה הראשונה להציג את המכונית החשמלית העממית הספורטיבית הראשונה.