הגרנד סניק החדש גדול ומרווח יותר, יוצע עם חישוקי "20 מגוון של מנועי בנזין ודיזל ומערכות בטיחות מתקדמות.
מספר חודשים לאחר שהציגה את הסניק החדש, רנו חושפת את הגרנד סניק 2017 החדש, גרסת השבעה מושבים של הדור הרביעי למיניוואן הקומפקטי של החברה.
כמו גרסת החמישה מושבים, וכל דגמי רנו החדשים, גם הגרנד סניק החדש מבוסס על פלטפורמת CMF המודולרית החדשה של הברית רנו-ניסאן. עם אורך של 4.63 מטר, רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1.66 מטר ובסיס גלגלים של 2.80 מטר, הגרנד סניק החדש ארוך יותר ב-70 מ"מ, רחב יותר ב-20 מ"מ, גובה יותר ב-15 מ"מ ובעל בסיס גלגלים ארוך יותר ב-35 מ"מ הגרנד סניק היוצא וכמובן, מגרסת החמישה מושבים החדשה.
נפח תא המטען כאשר השורה השלישית מקופלת עומד על 718 ליטר (866 ליטר כאשר השורה השנייה במצבה הקדמי ביותר), גדול יותר ב-40 ליטר מזה של הדגם היוצא וב- 146 ליטר מזה של גרסת החמישה מושבים. בניגוד לדור היוצא בו השורה השנייה מחולקת לשלושה מושבים נפרדים הנעים על מסילה, כמו בסיטרואן גרנד פיקאסו המתחרה, הפעם השורה השנייה מחלוקת לשני יחידות מושבים ביחס 35/65. ברמות האבזור הגבוהות מוצע קיפול חשמלי של המושבים דרך לוח בתא המטען.
היצע המנועים בגרנד סניק החדש זהה למוצע עם גרסת החמישה מושבים: שני מנועי בנזין 1.2 טורבו Tce עם 115 או 130 כ"ס ושלושה מנועי דיזל, 1.5 ליטר dCi עם 115 כ"ס או 1.6 ליטר dCi עם 130 כ"ס או 160 כ"ס בגרסת הטווין-טורבו של מנוע זה. מנוע ה-1.5 ליטר dCi מוצע גם בגרסה מיקרו-היברידית עם תיבת הילוכים ידנית בלבד בשלב זה, שאר המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית או EDC כפולת מצמדים עם 7 או 6 הילוכים.
תא הנוסעים זהה בעיצובו למה שפגשנו בגרסת החמישה מושבים, כולל (אופציה) למערכת R-LInk2 עם מסך "8.7 אנכי, תצוגה עילית צבעונית, לוח מחוונים דיגיטלי, בלם יד חשמלי ועוד. בתחום הבטיחות הדגם יוצע כאופציה עם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית (7-60 קמ”ש), התראה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, מערכת חנייה אוטומטית ועוד.
רנו תצייד את הגרנד סניק בחישוקי "20 כסטנדרט עם צמיגים צרים יחסית במידות של 195/55. הבחירה בקוטר הלא אופייני הזה לסגמנט היא בעיקרה בחירה עיצובית.