רנו חושפת את הסניק 2013 החדש, לאחר מתיחת פנים קלה וקבלתו של מנוע 1.4 טורבו 130 כ"ס חדש.
רנו חושפת מתיחת פנים לדגמי 2013 של הסניק והגרנד סניק, כחצי שנה בלבד לאחר מתיחת הפנים האחרונה לדגם. זהו מהלך לא שגרתי להציג שני עדכונים לדגם בכזו סמיכות, מהלך שמוביל מעצב רנו החדש, לורנס ואן דן אקר ההולנדי (לשעבר מעצב במאזדה), בכדי לספק זהות אחידה ומשותפת לכל דגמי החברה באמצעות הגריל החדש של רנו.
חיצונית, מתיחת הפנים מסתכמת בקבלתו של גריל "עניבת הפרפר" של רנו אותו ראינו מיושם לראשונה בקליאו החדשה (בקרוב בישראל) ובפלואנס המחודשת. בתא הנוסעים רנו משפרת את רמת האבזור (אופציה) עם מערכת R-Link החדשה הכוללת מסך מרכזי המתופעל באמצעות מגע או ג'ויסטיק בין המושבים הקדמיים.
בנוסף לעדכון העיצוב והאבזור, הסניק זוכה גם במנוע ה-1.4 טורבו TCe130 החדש/מחודש של רנו מסדרת Energy. מנוע זה מציע את אותם נתונים כבעבר: 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 19.4 קג"מ ב-2,250 סל"ד, אך המנוע החדש חסכוני ב-15% לעומת הגרסה הקודמת שלו.
הסניק (והגרנד סניק) הוא אחד הדגמים המצליחים ביותר של רנו והוא זה שלמעשה המציא את סגמנט המיניוואנים הקומפקטיים המבוססים על מכונית נוסעים ולא על מסחרית קטנה. מאז שהוצג לראשונה ב-1996, רנו מכרה כ-4,300,000 יחידות מהדגם המציבות אותו כדגם הנמכר ביותר בסגמנט.
רנו תציג את הסניק המחודש בתערוכת ז'נבה הקרובה, לצידם של הקפטור והסניק XMOD החדשים וכן הקנגו המחודש. סביר להניח שבאותה תערוכה, רנו תציג בנוסף את אותה מתיחת פנים גם למגאן האצ'בק.