דאצ'יה תציג במהלך השנתיים הקרובות רכב חשמלי עירוני, רנו מצידה תציג במהלך השנתיים הקרובות שלושה דגמים חשמליים ועוד שישה דגמים היברידיים/פלאג-אין.
במסגרת הצגת התוצאות העסקיות של קבוצת רנו לשנת 2019, שנה מלאת תהפוכות לחברה ושנה בה נרשמה ירידה של 3.3% בהכנסות הקבוצה, רנו ציינה כי המנוף שלה לשיפור ביצועיה הפיננסיים של של הקבוצה במהלך השנים הקרובות יתבסס על על הצגת דגמים חשמליים EV או היברדיים E-TECH.
רשימת הדגמים הזו כוללת גם דגם חשמלי ראשון למותג דאצ'יה שיוצג בין השנים 2021-2022. מדובר ברכב עירוני חשמלי שהוא ככל הנראה, גרסה של הקרוסאובר העירוני החשמלי רנו K-ZE המשווק ומיוצר כיום בסין בלבד ומבוסס על הקרוסאובר רנו קוויד.
השנה רנו תשווק שלושה דגמים היברידיים/פלאג-אין חדשים: רנו קליאו E-TECH היברידית, רנו קפצ'ור E-TECH החדש עם טווח נסיעה חשמלי של 45 ק"מ ורנו מגאן E-TECH, שהוצגה לאחרונה במקביל לחשיפת המגאן 2020 המחודשת, המצוידת באותה יחידת הנעה היברידית פלאג-אין של הקפצ'ור.
רנו תשיק השנה, ככל הנראה כבר בתערוכת ז'נבה בחודש הבא, גרסת חשמלית לטווינגו, לא מפתיע בהתחשב שסמארט המיוצרת ביחד עם הטווינגו עברה להנעה חשמלית באופן בלעדי. בין השנים 2021-2022 רנו תחשוף רכב חשמלי ייעודי שיהיה הרכב החשמלי הראשון שיתבסס על גרסה להנעה חשמלית של פלטפורמת CMF-V של החברה.
בין השנים 2021-2022 רנו תציג שני דגמים עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין וארבעה דגמים עם מערכת הנעה היברידית רגילה. ארבעה מתוך אותם דגמים יהיו דגמים חדשים, כולל לדוגמה הדור הבא של רנו קדג'אר.