אל צמד מנועי הטורבו בנזין של הדגם, קיה מוסיפה לסטינגר מנוע דיזל 200 כ"ס עבור השוק האירופאי.
לאחר שחשפה בשבוע שעבר בתערוכת דטרויט את מכונית הספורט קופה 4 דלתות היוקרתית והחדשה שלה, קיה סטינגר, קיה חושפת עתה את המפרט האירופאי של הדגם הכולל תוספת של מנוע דיזל להיצע המנועים של הדגם.
מנוע הדיזל בו תצויד הסטינגר GT מוכר לנו מהסורנטו: 2.2 ליטר EVGT בהספק מרבי של 200 כ"ס ב- 3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 45 קג"מ בין 1,750-2,750 סל"ד. כמו שאר מנועי הדגם גם מנוע הדיזל משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם ביצועים של 8.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 254 קמ"ש. כמו בשאר הדגמים גם את דגם הדיזל ניתן לקבל עם הנעה אחורית או כפולה.
אל מנוע זה מצטרפים באירופה שני מנועי הטורבו בנזין אשר הוצגו בדטרויט: 2.0 ליטר טורבו עם 255 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 36 קג"מ המתקבל בין 1,400 ל-4,000 סל"ד או 3.3 ליטר V6 טווין טורבו (דגם GT) בהספק מרבי של 365 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 52 קג"מ המתקבל בין 1,300-4,500 סל"ד. קיה לא חושפת את נתוני הביצועים עם מנוע ה-2.0 ליטר, אך מנוע ה-V6 רושם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.1 שניות ומרבית של 269 קמ"ש.
קיה סטינגר אמנם מתחרה בדגמים גדון סדרה 4 גראן קופה, אודי A5 ספורטבק ועוד, אך כמו דגמים אחרים של קיה המתחרים בסגמנט הפרימיום, גם הסטינגר GT נושאת מידות גדולות יחסית למתחרות הישירות שלה. עם אורך של 4,839 מ"מ, רוחב של 1,870 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,905 מ"מ, היא גדולה יותר מאודי A5 ספורטבק לדוגמה, לה מידות של 4,733 מ"מ, 1,843 מ"מ ו-2,824 מ"מ בהתאמה.
על כל הקשור בניהוג והתנהגות כביש בדגם, המצויד בבולמים אדפטיביים כסטנדרט, היה אחראי אלברט ביארמן, סגן נשיא מחלקת הנדסה בחטיבת M של ב.מ.וו שהגיע ליונדאי/קיה בשנת 2014.