קיה סטינגר, מכונית הספורט סדאן של קיה, זכתה להערכה רבה כניסיון הראשון של החברה לייצר רכב סאלון ספורטיבי, ההצלחה במכירות לא הייתה באותה מידה והשנה קיה נפרדה סופית מהדגם ללא כוונה להציג דגם מחליף.
לקראת סוף 2025 כל זה צפוי להשתנות שכן אז קיה מתכננת להציג רכב מקביל, אך הפעם עם הנעה חשמלית. בשלב זה לפחות הדגם נקרא קיה GT1 ומדובר בדגם שיתבסס על פלטפורמת eM החדשה של יונדאי/קיה, פלטפורמת הדור הבא לרכבים חשמליים, נשלטת תוכנה המצוידת בסוללות חדשות.
בכל הקשור למידע שדלף לרשת ממצגת פנימית, מדובר בדגם שישווק עם הנעה כפולה בהספק כולל של כ-600 כ"ס ועם סוללה גדולה מאוד בקיבולת של כ-113kW שתאפשר לדגם טווח נסיעה של מעל ל-700 ק"מ.
פלטפורמת eM היא פלטפורמה מודולרית שתשרת על כל הדגמים החשמליים הייעודיים של יונדאי מוטורס (יונדאי, קיה וג'נסיס), היא תהיה נשלטת תוכנה באופן מלא ותאפשר אחידות בין דגמי החברה בכדי להפחית את עלויות הפיתוח והייצור, בדיוק מה שטסלה עושה כבר שנים.
לצד זה, ביונדאי מוטורס מבטיחים כי הרכבים אשר יתבססו על הפלטפורמה הזו יוכלו לספק טווח נסיעה הגדול יותר בכ-50% מזה של הדגמים הנוכחיים. כדי להשיג נתון כזה זה לא מספיק לייצר מערכות הנעה חשמליות עם נצילות גבוהה יותר או לעצב באופן אווירודינמי יותר, נתון כזה מושג רק באמצעות דור חדש של סוללות.